Kenskab til Repeater??
Fra : WR

Dato : 02-12-02 12:01

Hej, jeg har fået oplyst fra B & O at der findes en repeater til deres 6000
Serie..

Nogen der kender til en billiere løsning??

Fra : Tor-Einar Jarnbjo

Dato : 02-12-02 13:17

"WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote in

> Nogen der kender til en billiere løsning??

Det burde være mulig å bruke en hvilken som helst DECT-repeater (også fra
andre produsenter).

Tor-Einar

Fra : WR

Dato : 02-12-02 16:57

Tak for hjælpen...

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 02-12-02 14:50

On Mon, 2 Dec 2002 12:00:46 +0100, "WR" <wr@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej, jeg har fået oplyst fra B & O at der findes en repeater til deres 6000
>Serie..
>
>Nogen der kender til en billiere løsning??

Kære DECT-bruger.

Du kan også bruge en Standard DECT-repeater fra RTX Telecom, f.eks.
model RTX 4002. De findes i 2 forskellige versioner: En uden ekstern
antennetilslutning og en med mulighed for ekstern antennetilslutning.

Men om det bliver billigere for dig, ved jeg ikke, da jeg ikke kender
priserne på hverken B&O's eller RTX's.

Det er RTX-indmad, der er indeni B&O's repeater.

LH MOBILRADIO forhandler RTX 4002 Repeateren:
Telefon: 96 73 03 33.

På min hjemmeside kan du finde link til "Tricks og Tips" om brug og
programmering af RTX 4002 Repeateren.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen