Q: v7700 refreshrate på 50Hz hvorfor kan j~
Fra : Michael juul

Dato : 02-12-02 01:24

Hej NG

Jeg skal tilslutte min pc til en projektor og den skal helst køre med 50Hz
opdatering

men i menu'en kan jeg kun vælge 60Hz op til 120Hz Hjælp!!

Mvh MJ

Fra : Thomas

Dato : 02-12-02 14:00

"Michael juul" <juuls2000@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg skal tilslutte min pc til en projektor og den skal helst køre med 50Hz
> opdatering
>
> men i menu'en kan jeg kun vælge 60Hz op til 120Hz Hjælp!!
Prøv at bruge powerstrip eller reforce til at stille på de freshrates der
kan bruges.
Jeg ved at reforce giver dig mulighed for at lave custom refreshrates.

Venligst

thomas

Fra : Michael juul

Dato : 02-12-02 16:31