Skærme
Fijala 3554
1 rgb-> 2 rgb signaler
Fra : Lars

Dato : 01-12-02 22:59

Jeg søger en løsning, der gør, at jeg enten kan bruge både projektor og
skærm
på én gang eller også en boks, der kan skifte signal mellem projektor og
skærm.
Der er kun en udgang på grafikkortet, og jeg ønsker ikke at købe nyt
grafikkort.
Så billigt som muligt.

Mvh Lars

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-12-02 22:22

"Lars" <lappedk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> projektor og skærm.
> Der er kun en udgang på grafikkortet, og jeg ønsker ikke at købe

Zitech.dk har nogle switchbokse til formålet (Løsdele->Diverse-
>Switchbokse). Jeg ved ikke om der findes en der lige præcis passer til
dit formål, men prøv og kig derind.
De switchbokse jeg har set er til D-sub - jeg er ikke sikker på der
findes nogen til BNC direkte, men man kan jo så forbinde switchboksen
med computeren via et D-sub kabel og så anvende et D-sub->5xBNC hvis
der er 5xBNC på skærm eller projektor.

Mvh
Flemming