full flash til 6210
Fra : WHaP

Dato : 01-12-02 22:27

hej

er der en venlig person som gidder sende en full flash til 6210 eller 6250
da jeg har flashet lidt "forkert", så nu gidder den ikke starte op mere. Men
har stadig forbinnelse til 6210´eren.

send venligst flashen med mail
eller skriv til min ICQ #115069228 så kan jeg evt starte en ftp op.

WHaP

Fra : WHaP

Dato : 02-12-02 00:04

hej

på en eller anden måde har jeg fået liv i den, men den siger contact service
??? hvad skal det betyde? har prøvet som denne side har anbefalet, hvis
beskeden skulle dukke op [ http://napalm.all.at/nokia/ ] altså 1. valgt
quick set faid
2 smæk min orginale IMEI ind
3 modify locks - låse telefonen op
og så til sidst quick set faid igen, men den bliver bare ved med at sige
contact service

hvad gør jeg galt?
jeg venter stadig på en venlig person gidder sende en full flash fil til
6210´eren
tak

WHaP

Fra : Basic Electronics

Dato : 04-12-02 13:06

Hej
Der er sandsynligvis enten fejl i den nye software, eller du har brugt det
forkerte flash-program, eller det kan være der er sket noget med
forbindelsen mellem com og tlf idet du har flashet den.
Prøv evt. et andet program, eller en anden flash fil, eller læg en virgin
eeprom ind.
MVH Janus Olsen