ikoner
Fra : Thomas

Dato : 01-12-02 21:17

Hej,

jeg har netop installeret et sæt nye ikoner (snow).

Men hvordan er det lige at man udskifter de eksisterende ikoner?
Jeg har kigget lidt i mac os X dokumentationen, men kan ikke lige se om
det er muligt.

Såvidt jeg kan se på hjemmesiden hvor jeg har downloadet ikonerne skal
man bruge Finder, til at udskifter ikoner.

Er der nogen der tilsvarende har downloadet ikonerne og installeret dem ?
De ser temmelig cool ud!

Mvh.

Thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-12-02 22:34

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=16010&db=mac

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Thomas Lund

Dato : 01-12-02 23:10

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=16010&db=mac

Tak for de hurtige svar. Jeg har allerede downloadet candybar og det ser
temmelig godt ud med de nye ikoner. Hvis man er grafikinteresseret kan
jeg anbefale at man downloader dem.

Mvh.

Thomas

Fra : Per Madsen

Dato : 01-12-02 23:01

Thomas <thlu@vip.cybercity.dk> wrote:

Brug f.eks. CandyBar. Findes på versiontracker.com. Det er den letteste
måde...

Per