Piagio Typhoon plastik
Fra : Bo Andersen

Dato : 01-12-02 20:57

Der er en sprutmule der lige er kæntret med min Typhoon.
Er der nogen der ved hvad det foreste stykke plastik (Det med lygten i) og
det stykke plastik som man har fødderne på koster og også om det er svært at
skifte ????

Fra : Peanut

Dato : 01-12-02 22:44

"Bo Andersen" skrev d. 01-12-02 20:57 dette indlæg :
> [...]
i) og
> det stykke plastik som man har fødderne på koster og også om det er

Jeg ved frontskjoldet koster ca. 1700,- originalt. Fodpladen skal nok
koste omkring en 400,-, emn det er kun et gæt, da de sorte ulakerede
dele er noget billigere end de lakerede dele.

Btw. så har jeg en gul front du kan købe, hvis du er int.

http://www.kandu.dk/

Fra : Neser

Dato : 04-12-02 16:32

> [...]
> dele er noget billigere end de lakerede dele.
>
> Btw. så har jeg en gul front du kan købe, hvis du er int.

Har du andre skjolde, det kan godt være jeg er int...

- Neser