Til alle jer...!
Fra : Claus Hansen

Dato : 01-12-02 18:21

Det er så sidste gang jeg logger ind på denne NG.Jeg har da aldrig oplevet
noget lignende!!!!!!
Man skal godt nok lede længe efter en dårligere stemning end her.Hvis i ikke
vil have reklamer
eller andre kommercielle indlæg SÅ IGNORERE DEM.!!
Man kan ikke lade være med at føle sig overvåget, når man oplever de samme
mennesker den ene
gang efter den anden, slå ned som en høg hver gang der er een der afviger
lidt fra "reglerne".
Det er ikke særligt befordrende for dialogen.....
Her tænker jeg specielt på web.woman....Du slår da alle rekorder.
Jeg har prøvet at gå lidt tilbage og kan ikke finde et eneste indlæg fra dig
som jeg
kan bruge til noget.Jeg sidder lidt med fornemmelsen at det eneste du bruger
denne
NG til,er at "overvåge".
Der er ikke så langt til "ophæv abonnement" tasten!!!!
Tak for denne gang
Claus

Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-12-02 19:22

"Claus Hansen" <claus-bager@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> vil have reklamer
> eller andre kommercielle indlæg SÅ IGNORERE DEM.!!

Hvorefter nyhedsgrupperne bliver oversvømmet i kommercielle indlæg. Prøv at
respekter et "reklamer nej tak" som er i de fleste danske nyhedsgrupper.

> [...]
> mennesker den ene
> gang efter den anden, slå ned som en høg hver gang der er een der afviger

Der er nogle der har valgt at være den er fortæller at du har overtrådt
reglerne. Hellere at der er én end at der er 10 der gør det.

> [...]
> denne
> NG til,er at "overvåge".
> Der er ikke så langt til "ophæv abonnement" tasten!!!!

Jeg skriver da heller ikke så mange indlæg, men læser for det meste.Men det
er sådanne typer som dig, der kan få mig til at fare i tastehuset (skriver
jo ikke med blæk mere). Men hvis det generer dig så meget at man ikke vil
have kommercielle indlæg herinde, så kan du da selv "ophæve abonnement".

--
Niels Henriksen

Fra : Nette

Dato : 01-12-02 21:31

"Claus Hansen" wrote in message
> Det er så sidste gang jeg logger ind på denne NG.Jeg har da aldrig oplevet
> noget lignende!!!!!!.....osv.

Claus, prøv nu lige at hør her.
For det første, så fik vi adressen tre gange, med tre forskellige
overskrifter. Hvad nu, hvis alle vi andre også postede det, vi ville ud med
tre gange? Eller hvis vi alle begyndte at sende reklamer herinde? Det ville
ende i kaos og fakta ville forsvinse i noget, man kunne lave en helt seperat
gruppe til.
For det andet skriver du, at du har søgt igennem tidligere indlæg her fra
gruppen. Jeg tror ikke på. du har læst særlig langt tilbage, fordi hvis det
var sandt, så ville du også hurtigt finde ud af, at vi netop alle har fået
den URL mange gange.
For det tredje skriver webwoman ikke et eneste ondt ord, men der imod
fortæller hun dig, hvordan tingene hænger sammen, samt hvor du kan læse mere
om det.

Du skriver også. at det er de samme der sidder som høge og hakker på folk.
Hvis det er tilfældet, så burde du da også have lært af de fejl som andre
har lavet, hvorfor så stritte imod og poste på en måde du har set andre gøre
forkert?

Der er mange nye der, i hvert fald en overgang, blev behandlet dårligt og
fik en kold velkomst. men det synes jeg faktisk ikke, du er dækket ind
under.
Noget du måske skal gøre dig klart, er måden du læser et indlæg på. Fordi
det ikke er fyldt med smileys behøver det slet ikke være ment så hårdt, som
du gør det til.

Desuden synes jeg ikke, jeg på noget tidpunkt har set nogle blive taget
dårligt imod i dk.helbred.slank.

- Når ret skal være ret.

Nette

Fra : Nette

Dato : 01-12-02 21:33

"Claus Hansen" wrote in message

Sorry, jeg fik instrykket af at det var dig, der havde skrevet under navnet
"news", trækker derfor mine ord omkring den postning tilbage...men står
stadig ved resten.

Nette

Fra : pizzaman

Dato : 01-12-02 23:56

Hvorfor kan man ikke ændre reglerne til, at reklamer for produkter eller
links skal have en [R] i overskriften, så kan dem, der ikke vil have dem ,
filtrere dem væk?

I forvejen er denne gruppe jo ikke specielt snakkesalig.

Fra : Nette

Dato : 02-12-02 00:27

"pizzaman" wrote in message
> I forvejen er denne gruppe jo ikke specielt snakkesalig.

Det er den ind imellem. Men det er da bedre kun at sige noget, når der er
noget relevant end at sige noget, bare for at sige noget.
Jeg kan virkelig ikke se, hvad det er galt i at der ikke altid sker en masse
i grupperne. Hvad kan der ske ved at der er lidt stille ind imellem?
Der er jo rigeligt med folk der går her ind og læser, og besvarer, når der
er noget relevant at komme med.
Det var da værre, hvis der skete en masse som ikke kom gruppen ved.

Jeg mener ikke, man bør fylde en gruppe op med reklame, for at få gang i
snakken. I så fald kunne jeg forestille mig at mange ville smutte herfra, da
ikke alle kan finde ud af at overholde regler, som f.eks. at skrive "R" el.
"reklame" i titellinien.

Nette

Fra : B.Ikkala

Dato : 02-12-02 14:30

Sun, 1 Dec 2002 23:55:37, "pizzaman" <langenaese@yahoo.com>

>Hvorfor kan man ikke ændre reglerne til, at reklamer for produkter eller
>links skal have en [R] i overskriften, så kan dem, der ikke vil have dem ,
>filtrere dem væk?

Jamen, den idé arbejder du bare videre på ... alt andet lige det må jo
være dem der vil tillade reklamer der skal lave arbejdet for at det
bliver tilladt.

Men jeg er også usvigelig sikker på at det aldrig bliver tilladt

Fra : Jørgen Hess

Dato : 02-12-02 22:27

> [...]
> denne
> NG til,er at "overvåge".
> Der er ikke så langt til "ophæv abonnement" tasten!!!!

Den amerikanske fn-ambasadør fortalte engang den russiske ditto, der var sur
over nogle indrejserestriktioner, at han (Amerikaneren altså) med glæde
"will wave good-bye at New York harbour when you leave".
Det er jo frygteligt OT det her, men det er da underligt: Når en usenet
gruppe frabeder sig reklame, så bliver man mobset, når man bliver gjort
opmærksom på det. Særlig denne gruppe, hvor læsere kan blive medrevet af
"religiøse, kvaksalver agtige reklamer" fordi man fortvivlet leder efter de
vise sten (som ikke findes), er MEGET restriktiv med reklamer.
Brug de grupper der findes under dk.marked til at lave reklamer i.
mvh
Jørgen

Fra : Kim Grandjean

Dato : 02-12-02 23:11

"Claus Hansen" <claus-bager@mail.dk> wrote

> [snip... en masse..]
Lad det blot være sagt. at jeg er uenig.

> [...]
> som jeg kan bruge til noget.Jeg sidder lidt med fornemmelsen at det eneste
> du bruger denne NG til,er at "overvåge".

Måske du ikke har set godt nok efter. Jeg kan huske indlæg fra Lisbeth
væsentligt over et år tilbage, med masser af indhold, som tydeligt viser, at hun
ved hvad hun snakker om.

Måske du har skiftet navn for nylig, for de eneste indlæg jeg kan finde fra dig
er ligegyldigheder om kræsenhed. Det kan vel ikke passe, når du er så hellig
overfor kvaliteten af andres indlæg??

Venligst
Kim