Parafin
Fra : Harry

Dato : 01-12-02 17:46

Er der nogen der ved, vhor man kan købe parafin i blokke til fjerkræplukning
?

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 01-12-02 17:59

Sidst jeg købte parafin, var det hos matas, det var godt nok til at
konservere træ med.
Bjarne Aa

Fra : Torben F@rum

Dato : 02-12-02 00:17

"Harry" <harrylarsen@@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, vhor man kan købe parafin i blokke til
fjerkræplukning
> ?

Din lokale stearinlys-mager, findes i de fleste turistområder.

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : John E. Larsen

Dato : 02-12-02 14:34

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg køber det altid hos en producent på
amager.

Du kan finde dem på nettet her http://hjem.get2net.dk/dansk.voksfabrik/

/John E. Larsen

Fra : Claus Johannsen

Dato : 02-12-02 20:44

Plukkevoks kandu købe postordre hoa Amerika i Thisted Tlf. 97920122 eller
www.amerika-thisted.dk
Pris 24,68 kr. pr. kilo Større mængder lidt billigere.

Hilsen Claus.

Fra : Bo Havmand

Dato : 04-12-02 09:32

Hey Harry!!!

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du bor... det skulle give andre
eller mig andledning til at henvise nærmeste forhandler...

Med Venlig Hilsen
Bo Martin Havmand

Fra : Bo Havmand

Dato : 05-12-02 18:28

Hey Harry

Vi er indehavere af en del bivoks - fra biavl, dette skulle der vel ikke
være noget i vejen med. Det har vo samme egenskaber som parafin, jeg
mener bare at bivoks et et mere naturligt produkt.
Det var derfor jeg spurgte om din adresse tidligere...

Ved Venlig Hilsen
Bo Martin Havma´nd