Er beige den eneste farve man kan få 6510 ~
Fra : Kari Tubur

Dato : 01-12-02 16:21

Altså, er man nødt til at købe et nyt cover hvis man vil have en ny farve på
mobilen?

-
Kari

Fra : Jesper KA

Dato : 01-12-02 19:14

"Kari Tubur" <kari@pakinson.jp> wrote in message
> Altså, er man nødt til at købe et nyt cover hvis man vil have en ny
farve på
> mobilen?

Ja .. andre farver skal købes som cover
for mellem 2 - 300 kroner.

Fra : QxZ

Dato : 02-12-02 08:32

Jeg har et originale blåt cover til en Nokia 6510 du grene må købe for 200,-
Coveret er helt nyt og aldrig brugt.

Mvh.

QxZ

Fra : QxZ

Dato : 02-12-02 10:11

Fra : / / dentro / /

Dato : 02-12-02 21:46

"QxZ" <qxz@c.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg har et originale blåt cover til en Nokia 6510 du grene må købe
for 200,-
| Coveret er helt nyt og aldrig brugt.

Light eller dark blue? Jeg er måske interesseret :)

/ / dentro / /

Fra : QxZ

Dato : 03-12-02 08:25

Dark Blue.