Hjælp til automatisk udyldning af DataComb~
Fra : Mich

Dato : 01-12-02 16:27

Er der en der kan hjælpe med at få en DataComboBox til selv at udfylde
boxen, således at når man indtaster et bogstav, finder DataComboBoxen den
første tekst i listdelen (Drop Down delen), der svarer til det indtastede.
Derefter det det næste også videre?
Det er den funktion man har i f.eks Internet Explorer, når man indtaster en
Internetadresse.

Jeg har prøvet med Change eventen, men jeg kan ikke få det til at virke

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Claus Bernth

Dato : 03-12-02 11:12

Du skal nok prøve med KeyPress eller KeyDown - alt afhængigt af hvordan du vil
lave det...

Change trigges først *efter* en ændring som jo typisk sker pbga. et KeyPress

Vh,
Claus