Run time error 430
Fra : Dennis Bay

Dato : 01-12-02 15:18

Jeg har udviklet en applikation i VB6.0 på en Windows 2000 PC,
hvor jeg ikke har nogen problemer med at kørre min applikation.

Jeg har lavet en installation med "Package & Deployment Wizard" og
installeret denne på en Windows 98 PC

Jeg kan fint installere min applikation på Win 98 PCen, men når jeg vil åbne
bestemte forms ser jeg fejlen:
"Run time error 430" "Class does not support automation or does not support
expected interface"
og programmet stopper.

Håber der en der ude som kan hjælpe mig med dette problem.

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk

Fra : Dennis Bay

Dato : 01-12-02 18:26

Nå det ser ud til at problemet er løst.
Jeg fjernede reference til de com objekter som ikke blev brugt i min
applikation og det ser ud til at have løst problemet.

Jeg må nok se at tilegne mig lidt mere viden om de com objekter!!!

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk