hjælp !
Fra : Brian K

Dato : 01-12-02 14:16

Hej

vi leder efter en film vi så for over 5 år siden

Den er i stil med "stegte grønne tomater" (samme slags film type)

Handler om et eller andet med en pige / dame som bor på et hotel, hende
eller den der ejer det har ikke råd til at have hotellet også er der nogen /
en der starter en indsamling for at hotellet kan overleve

Er der nogen af jer genier der kan gætte denne hårde nød ?

Mvh
brian

Fra : GIZMO

Dato : 01-12-02 20:10

Brian K" <brian@nospam.com> skrev:

> [...]
> eller den der ejer det har ikke råd til at have hotellet også er der nogen /
> en der starter en indsamling for at hotellet kan overleve

Lyder en smule som THE SPITFIRE GRILL, selv om den handler om en cafe.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 02-12-02 10:02

"Brian K" <brian@nospam.com> wrote in message
> [...]
> en der starter en indsamling for at hotellet kan overleve
>
> Er der nogen af jer genier der kan gætte denne hårde nød ?

Jeg gætter lidt på Bagdad Cafe aka Out of Rosenheim
http://uk.imdb.com/Details?0095801

Mvh Magnus

Fra : Kevin

Dato : 02-12-02 17:07

> [...]
/
> en der starter en indsamling for at hotellet kan overleve

"The Spitfire Grill".
http://us.imdb.com/Title?0117718

Jeg så den (igen) så sent som i forrige uge, og den handling du beskriver er
identisk med TSG, bortset fra hotellet som i denne film er et spisested og
samlingspunkt for de lokale indbyggere i den lille by.

--
Hilsen Kevin

Fra : Brian K

Dato : 03-12-02 14:06

Hej alle

Det er til min kæreste, jeg prøver at leje den til hende og vender tilbage
hvis i ramte rigtigt

takker indtil videre !!

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 05-12-02 12:16

"Brian K" <noway@test.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle
>

> Det er til min kæreste, jeg prøver at leje den til hende og vender tilbage
> hvis i ramte rigtigt
>
> takker indtil videre !!

Hej

Det var ikke den.

Flere supplerende oplysninger:

Hun sætter en annonce i avisen for at indsamle penge til hotelets
overlevelse, og pludselig vælter det ind med penge fra alle mulige folk .
(det er vist nok hendes mosters hotel (eller et andet familie medlem)

Håber at nogen kan gætte det !

Mvh

brian

Fra : Brian Kristiansen