Firewall
Fra : Mogens Figen

Dato : 01-12-02 12:14

Hej er den firewall god nok som er i Windows XP. Eller
skal jeg heller købe den sikkerhedspakke som Tele Danmark har.
Jeg har norton Virus program men den skal fornyes om 9 dage.
Så er spørgsmålet skal jeg skifte til den Tele Danmark har.
På forhånd tak
Mogens

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-12-02 12:22

Mogens Figen wrote:

> [...]
> Jeg har norton Virus program men den skal fornyes om 9 dage.
> Så er spørgsmålet skal jeg skifte til den Tele Danmark har.

Jeg tror, du vil kunne finde nogle svar i disse afsnit af FAQen:

http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#virus
http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall
http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#bedste
http://a.area51.dk/sikkerhed/ordforklaring#firewalls

char *mybuf[1==1]; (2==3)[mybuf]="Hello World!";