MC-Trailer
Fra : Kent Sørensen

Dato : 01-12-02 00:17

Hej NG.

Jeg har igennem længere tid ledt efter en god og sikker måde at transportere
en eller to mc`er på, men har måtte konstatere at der ikke er det store
udvalg.

Derfor har jeg selv fået fremstillet en trailer som jeg har hentet min egen
CBR1000 på og som jeg også gerne vil låne ud hvis der skulle være en anden
tillidsfuld person som stod i samme situation som jeg.

Jeg indsætter et billede af traileren på dk.binaer.motor.

Så skulle du stå og mangle en sådan trailer, så kontakt mig på oks@esenet.dk
og måske finder vi ud af noget, jeg bor i Esbjerg.

Mvh.

Kent Sørensen
CBR1000F ´96

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-12-02 15:16

"Kent Sørensen" <oks@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

snip

> [...]
oks@esenet.dk
> og måske finder vi ud af noget, jeg bor i Esbjerg.

Din emailadresse er hermed gemt under "særdeles nyttigt"
Og tak for buddet, vender gerne tilbage ved lejlighed.

En anden ting: Hvad om jeg spredte den gode nyhed i Esbjerg, evt. via
hjemmesiden på www.senior98.dk, du kunne med rimelighed godt ta´ lidt
for det, eller hva`

--
Mvh - Arne Lorenzen