Andet multimedie
bentjuul 3670
snapshort grapper ???
Fra : !Gugge!

Dato : 01-12-02 11:53

Jeg sidder lige og mangler et blændende lille snapshot program til at grabbe
nogle skærm ruder.
Disse skal kunne gemme i fx*.jpg, da de skal bruges til websites.

Er der nogen der lige kender et lile smart program til det ?

Lige nu bruger jeg Adobe Photoshop, men det er længere proces

Et fix lille program burde kunne klare det

Mvh

Gugge

Fra : !Gugge!

Dato : 01-12-02 12:00

Nå nu prøver jeg Snagit, og ser om det funker tilstrækkelig.

Gugge

Fra : Nielsen

Dato : 01-12-02 12:19

Hej
Du kan hente srip32 på nedenstående adresse, et udmærket
lille program.
http://grafik.acu-vejle.dk/Billedmappe/materialer/

Mvh Ole