tv out på asus v8420
Fra : René B

Dato : 01-12-02 11:35

Hej

Jeg har et Asus V8420 med tv out, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg kan huske på mit Asus v3800, var der et faneblad under asus
indstillinger,
hvor jeg kun se hvad jeg skulle trykke, men dette er der ikke på det nye
eller det er ikke installeret.
Har prøvet at afinstalere og så instaleret igen men dette fane blad kum ikke
frem.

Er der en der ved hvordan man gør ????

MVH

René B

Fra : xou

Dato : 01-12-02 12:18

hvis det er med nvidea chip kan du:
kontrolpanel>skærm>instillinger>avanceret>find dit kort -eller(ligger normal
grafikort indstillinger her)> vælg skærm

Fra : René B

Dato : 01-12-02 13:37

> hvis det er med nvidea chip kan du:

Ja det er med nvidea chip

> kontrolpanel>skærm>instillinger>avanceret>find dit kort -eller(ligger
normal
> grafikort indstillinger her)> vælg skærm

Nej, det kan jeg ikke for fanebladet Display er der ikke

Fra : xou

Dato : 01-12-02 13:48

jeg har nok svarer en gang ,men svar ja til at nyere filer skal over
skrides,eller fjern først nvidea driver under tilfør/fjern progammer når den
spør efter driver under genstart vælg c:\nvidea mappen eller en under mappe
med inf fil 40:72 sikkert ...

Fra : DWM

Dato : 01-12-02 14:01

"René B" <DETTE SKAL IKKE STÅ DER rb-sj@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, det kan jeg ikke for fanebladet Display er der ikke

Der er vel et der hedder Nview.

/Kenneth Iversen