Die Another Day(SPOILER-WARNING)
Fra : Martin Andersen

Dato : 01-12-02 11:06

Hejsa

Jeg var inde og se den i Saga Bio i Mora i Sverige.

Må sige at jeg syntes det er den bedste Brosnan Bond film der er lavet. Der
er action fra start til slut, der er de nødvendige babes, gadgets og en
tilpas ond skurk.

Giver ikke kritikerne ret hvis de syntes det er en halvdårlig Bond film, da
Bond film aldrig er helt realistiske. Nu har jeg ikke set Triple XXX endnu,
men jeg forventer ikke at Vin Diesel kan måle sig med Bond.

Special F/X er gode i filmen, bortset fra en scene hvor Bond bliver jagtet
af en stor stråle fra kæmpesatelitten, hvorefter han bagved rider på en
kæmpe bølge. Bølgen ser meget computeragtig ud og ikke særlig realistisk.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-12-02 16:05

Martin Andersen escribió / skrev

> Giver ikke kritikerne ret hvis de syntes det er en halvdårlig Bond
> film, da Bond film aldrig er helt realistiske.

<KLIP>

> Special F/X er gode i filmen, bortset fra en scene hvor Bond bliver
> jagtet af en stor stråle fra kæmpesatelitten,

Hmm

Fra : Per

Dato : 02-12-02 14:28

In article <R9lG9.7256$1r1.313175@newsc.telia.net>, 15andersen@telia.com
says...
> Special F/X er gode i filmen, bortset fra en scene hvor Bond bliver jagtet
> af en stor stråle fra kæmpesatelitten,

Nogen har fundet Ion Painteren