GRATIS UNLOCK
Fra : Fynboen

Dato : 01-12-02 07:08

Så unlocker vi GRATIS i dag på sjælland
Fra kl 10-15 på
Buddinge hovedgade 169
2860 Søborg

--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/

Vi unlocker også Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/page3.html

fynboen@stofanet.dk

Fra : UnlockServices.DK

Dato : 01-12-02 10:31

> Så unlocker vi GRATIS i dag på sjælland
> Fra kl 10-15 på

Rigtigt godt gået, der er virkelig meget teknik i denne post !!!
Brug dog markeds grupperne til det

Mvh
"C@ss"

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-12-02 11:14

Fynboen wrote:
< snip, et indlæg som ikke hører til i denne gruppe >

Forkert gruppe! - Og hvor seriøst er det lige, at frasige sig alt
ansvar!

\Mandal

Fra : Allan Knudsen

Dato : 01-12-02 20:44

Ja det var så 10. gang du postede reklame i den her gruppe, brug dog
markeds gruppen.

--
Mvh Allan Knudsen

www.sim-city.dk Oplåsning af mobiltelefoner.

Fjern 1234 fra e-mail adressen.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-12-02 21:41

Allan Knudsen wrote:
> Ja det var så 10. gang du postede reklame i den her gruppe, brug dog
> markeds gruppen.

Mig? - du svarede under mig indlæg, hvilket kunne få det til at se
ud som om, jeg var "synderen"...

\Mandal

Fra : Allan Knudsen

Dato : 02-12-02 06:44

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in news:3dea73dc$0
$47053$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Mig? - du svarede under mig indlæg, hvilket kunne få det til at se
> ud som om, jeg var "synderen"...

Ups, undskyld, det var ikke meningen at DU skulle fremstå som
"synderen" Jeg beklager.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-12-02 19:00

Allan Knudsen wrote:
> Ups, undskyld, det var ikke meningen at DU skulle fremstå som
> "synderen" Jeg beklager.

No problemo - regnede heller ikke med, at den var myntet på mig.

\Mandal