ShowBehind.exe
Fra : Steen B

Dato : 30-11-02 23:48

nogen der kender til ovenstående program " ShowBehind.exe " opdagede
lige det forsøgte at kontakte internettet, og jeg kan ikke huskke jeg
har set det før
/Steen

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-12-02 00:13

Steen B wrote:

> nogen der kender til ovenstående program " ShowBehind.exe " opdagede
> lige det forsøgte at kontakte internettet, og jeg kan ikke huskke jeg
> har set det før

Indtast navnet i Google.

--
..signature

Fra : Steen B

Dato : 01-12-02 10:49

On Sat, 30 Nov 2002 23:12:49 +0000 (UTC), Christian Andersen
<w9luodn02@sneakemail.com> wrote:

>Indtast navnet i Google.

Det svar er da også klart og meget hjælpsomt.

Jeg havde selv løst problemet inden jeg lagde forespørgslen
Hvorfor nedlægger vi ikke bare alle sprørge grupperne og sætter et
link op til google.
Ku selvf. være andre ( knap så engelsk kyndige ) kunne bruge et svar
på samme problem
/steen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 01-12-02 11:20

Steen B <steen-b@mail.tele.dk> writes:

>Det svar er da også klart og meget hjælpsomt.

>Jeg havde selv løst problemet inden jeg lagde forespørgslen
>Hvorfor nedlægger vi ikke bare alle sprørge grupperne og sætter et
>link op til google.

Kvaliteten af diskussionerne i grupperne bliver væsentligt større,
hvis folk bruger Google til det mest basale.

>Ku selvf. være andre ( knap så engelsk kyndige ) kunne bruge et svar
>på samme problem

Så kunne folk jo skrive det?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-12-02 11:39

Steen B wrote:

> Det svar er da også klart og meget hjælpsomt.

Det er det faktisk.

> Jeg havde selv løst problemet inden jeg lagde forespørgslen
> Hvorfor nedlægger vi ikke bare alle sprørge grupperne og sætter et
> link op til google.

Jeg fandt faktisk en side der klart beskrev problemet og løsningen som
det andet søgeresultat i Google og havde også tænkt mig at poste linket.

Men så blev jeg irriteret over at jeg skulle gøre dit arbejde for dig og
besluttede mig derfor at poste opskriften på at finde resultatet i stedet
for selve resultatet.

Læs i øvrigt:

http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/smart-questions.html

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i den gruppe)

--
..signature