Diablo 2 cd key skift?
Fra : Kurt Mogens Petersen

Dato : 30-11-02 21:20

Hvordan skifter man en diablo 2 cd key?
Normalt skriver mand en jo når man instalere d2, men hvis man vil skifte den
uden at skulle afinstalere først kan man så det?
I Counter-Strike kan man ved at gå ind i "regedit", men hvor kan man i
diablo 2?.

På forhånd tak.

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 30-11-02 23:23

"Kurt Mogens Petersen" <markship@compaqnet.dk> wrote:

> [...]
>uden at skulle afinstalere først kan man så det?
>I Counter-Strike kan man ved at gå ind i "regedit", men hvor kan man i

CD-keys i Diablo 2 bliver kodet ind i en af mpq-filerne (kan ikke lige
huske hvilken) når du installerer spillet. Så vidt jeg ved er du nødt
til at geninstallere med en anden key for at ændre den. Det kan dog
være du kan finde et program på nettet et eller andet sted der kan
gøre det for dig. Det står i hvert fald ikke i registreringsdatabasen

Fra : Tiger

Dato : 01-12-02 09:04

"Jannick Depoilly" <ged@nork.auc.dk> wrote in message
> "Kurt Mogens Petersen" <markship@compaqnet.dk> wrote:

[snip]

> [...]
> være du kan finde et program på nettet et eller andet sted der kan
> gøre det for dig. Det står i hvert fald ikke i registreringsdatabasen

Cd-keyen i D2 og D2LOD ligger begge i music.mpq...
Mpq filerne er vist krypteret på en ret speciel måde, så det er ikke muligt
at cd-key uden reinstallering.
Du kan dog på www.diabloworld.com finde et program der gør at du kan se din
cd-key. Måske har de opdateret det siden jeg brugte det (for 7-9 måneder
siden), så du nu kan ændre cd-key men jeg ved det ikke....

Gå ind under Download > Utilities også vælg enten dw-cdkgrab.zip (den
virker...har selv brugt den..) eller dw-d2cdkey.zip eller dw-showcdkey.zip
Men hvis du skal ændre på key'en kan jeg desværre ikke hjælpe dig....
Men alle 3 programmer er gode at have ved hånden hvis du skal geninstallere
og du ikke kan finde din cd-key...(har prøvet det før, så jeg taler af
erfaring...)

/Tiger

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-12-02 10:03

Hej med jer

Kurt Mogens Petersen skrev i en meddelelse
> Hvordan skifter man en diablo 2 cd key?

Hvad skal det gøre godt for?

Ding-Dong

Fra : Black-Out

Dato : 01-12-02 12:35

Heysa. "Kurt Mogens Petersen" er min far. Skrev fra hans comp i går, fordi
min egen fuckede up. Nå men nok om det.
Det er fordi at mig og min bror gerne vil spille fra hver sin comp. Han fra
min fars bærbare og min fra min. Vi har nu 2 cd-keys fordi han har købt et
nyt spil, og d2 er instaleret med den --gamle-- key på min fars comp. Vi
ville bare vide om vi kunne skifte uden at skulle uinstalere. Det ville bare
være rart.

/Black-Out