Er CDI enheden meget følsom
Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 30-11-02 19:30

Jeg har lige haft min vintermøvert skilt ad (en aprilia sonic) og da jeg
samlede den igen glemte jeg stel-kablen på tændspolen og da jeg forgæves
havde prøvet at starte den prøvede jeg at sætte kablen på, men den vil ingen
gnist give....

Har jeg virkelig brændt cdi enheden af? jeg har prøvet at måle spolen og
ledningsforbindelserne mellem cdi og spolen det er ok.

Kan det virkelig passe at den ikke kan holde til en manglende
stelforbindelse??

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77(totaladskilt) + Aprilia Sonic '99(meget træt) <--

Fra : Mads Jensen

Dato : 07-12-02 01:14

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:asavr0$duj$1@sunsite.dk...
> [...]
> ledningsforbindelserne mellem cdi og spolen det er ok.
>
> Kan det virkelig passe at den ikke kan holde til en manglende

Jeg tror nu at du har samlet noget forkert, da CDI'en ikke kan brænde af så
let.

Mads

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 07-12-02 19:57

Mads Jensen wrote:
> [...]
> skrev i en meddelelse news:asavr0$duj$1@sunsite.dk...
> Jeg tror nu at du har samlet noget forkert, da CDI'en ikke kan brænde
Nu fik jeg skidtet til at virke, det viste sig at være spolen der var i
stykker, så der måtte en
thansen spole på

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77 + Aprilia Sonic '99 <-- vintermøvert)