[Gravity] Omdefinering af tastaturgenveje?
Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-11-02 19:20

Jeg er ved at teste MicroPlanet Gravity, for at finde ud af om det er
noget for mig. Og jeg mener selv at den er sat ret fornuftigt op
efterhånden, men der er noget der stadigvæk irriterer mig.

Er der mon muligt at lave om på de foruddefinere tastaturgenveje i
Gravity? Det er til at få krampe i hænderne af, at skulle taste Ctrl
+ Shift + C, hver gang man skal markerer en gruppe som læst (hvilket
for mit vedkommende er hver eneste gang jeg springer videre til en
anden gruppe).

Og noget andet... Jeg ville egentlig gerne have brugt 'N' til at
springe videre til næste tråd med ulæste indlæg, men problemet er
bare for det første at tråden foldes ud, og for det andet at det nye
indlæg hentes. Jeg har derfor været nødt til kun at vise tråde med
ulæste indlæg, for at øge overskueligheden så jeg kan navigere med
piletasterne. Men er det muligt at forhindre at de to ting sker?

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-11-02 19:23

In dk.edb.internet.software.mail+news, Lars Stokholm wrote:

>Er der mon muligt at lave om på de foruddefinere tastaturgenveje...

En dansk ordbog ville heller ikke være af vejen.

--
Lars Stokholm