Have/grund tegneprogram søges?
Fra : Kent Sørensen

Dato : 30-11-02 17:19

Hej NG.

Jeg har mange planer med haven og indkørslen til næste år. Nu er jeg omsider
begyndt at finde papir og blyant frem for at få noget af det på papir, men
jeg har ganske hurtig fundet ud af at det ikke er så heldig alligevel da
forskellige forslag jo hver gang kræver en ny generel skitse over de faste
placeringer og det er jo lidt træls at lave hver gang.

Derfor håber jeg på at en af jer kender et program, helst gratis
naturligvis, hvor jeg kan lave en skitse og derefter indsætte og slette ting
som jeg har lyst til.

Mvh.
Kent Sørensen

Ps: Hvis det ikke for meget ulejlighed, ville det glæde
mig hvis i gad og sende en kopi til af evt. svar til oks@esenet.dk

Fra : Martin Christiansen

Dato : 01-12-02 01:37

"Kent Sørensen" <oks@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige forslag jo hver gang kræver en ny generel skitse over de faste
> placeringer og det er jo lidt træls at lave hver gang.

Tegn de generelle ting først, og ta´ så nogle kopier af tegningen. Så skal
du ikke tegne dem igen til hvert forslag..

Mvh - Martin

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 02-12-02 20:55

"Kent S rensen" skrev:

> Derfor håber jeg på at en af jer kender et program, helst gratis
> naturligvis, hvor jeg kan lave en skitse og derefter indsætte og slette ting
> som jeg har lyst til.

Prøv her: http://download.com.com/3150-2186-0.html?tag=dir

Måske er der noget.

Med træ hilsen
Philip Oest Møller

Fra : Darkh

Dato : 03-12-02 15:29

> [...]
>
> Derfor håber jeg på at en af jer kender et program, helst gratis
> naturligvis, hvor jeg kan lave en skitse og derefter indsætte og slette

http://download.com.com/3000-2130-10102424.html?tag=lst-0-19

Jeg har endnu ikke selv prøvet programmet

mvh
Jesper