/
Forside
/
Karriere
/
Erhverv
/
Jura
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Jura
#
Navn
Point
1
RyeJensen
11840
2
Nordsted1
11095
3
dova
10393
4
refi
7375
5
ans
6906
6
BjarneD
5596
7
Oldboston
4933
8
Paulus1
3538
9
themis
2862
10
jakjoe
2566
Får byttet defekt skærm til en helt anden ~
Fra :
Mato
Dato :
30-11-02 15:37
Hej
Jeg købte oprindeligt en LG Flatron 795FT+ af SHG til ca. 2300 kroner. Den
havde nogle ting som var defekte bl.a. en summen og den pressede billedet
sammen nogle steder på skærmen.
Jeg ville derfor gerne have en ny som ikke var defekt. Jeg kontaktede SHG
som henviste til InfoCare der tager sig af alle sådan nogle ting. Jeg lavede
derefter en RMA-sag hos InfoCare og alt syntes i skønneste orden. Jeg lavede
RMA sagen d. 22. oktober og fik først min nye skærm igår. Grunden til dette
var at de hos infocare ikke havde skærmen men ventede "den nye model" snart.
Det er den jeg har fået, den hedder ikke 795FT+ men F700B så vidt jeg
husker. Men hallo hallo, den har HELT andre specifikationer end den 795FT+
som jeg oprindeligt købte:
F700B:
1280x1024@66 Hz
HSF: 30-70kHz
VSF: 50-160Hz
795FT+:
1600x1200 @75Hz
HSF: 30-96kHz
VSF: 50-160Hz
F700B som jeg har fået istedet for den jeg oprindeligt købte er ikke bare
dårligere den er osse billigere... det kan da ikke passe.
Jeg køber en ny skærm, den er defekt, jeg venter en måned og så får jeg en
helt anden (dårligere og billigere) skærm, end den jeg købte?!?!?
Jeg ville bare have en 795FT+ men den er åbenbart udgået eller et eller
andet!?
Jeg forstår det ikkke helt.
Specifikationerne på den jeg har fået F700B er jo tydelighvis dårligere end
den jeg oprindeligt købte, jeg føler jeg taget ved næsen!
Mvh Anders
..
Tony (
30-11-2002
)
Kommentar
Fra :
Tony
Dato :
30-11-02 18:51
> Jeg lavede
> derefter en RMA-sag hos InfoCare og alt syntes i skønneste orden. Jeg
lavede
> RMA sagen d. 22. oktober og fik først min nye skærm igår. Grunden til
dette
> var at de hos infocare ikke havde skærmen men ventede "den nye model"
snart.
> Det er den jeg har fået, den hedder ikke 795FT+ men F700B så vidt jeg
> husker. Men hallo hallo, den har HELT andre specifikationer end den 795FT+
> som jeg oprindeligt købte:
Så kontakter du Infocare og fortæller dem at de har lavet en fejl.
Jeg mener at de tilbyder at betale posten for at hente pakken hjemme hos
dig.
Tony
Søg
Alle emner
Karriere
Erhverv
Jura
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408903
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.