|
| InfoCare sender mig en ANDEN skærm end den~ Fra : Mato |
Dato : 30-11-02 15:27 |
|
Hej
Jeg købte oprindeligt en LG Flatron 795FT+ af SHG til ca. 2300 kroner. Den
havde nogle ting som var defekte bl.a. en summen og den pressede billedet
sammen nogle steder på skærmen.
Jeg ville derfor gerne have en ny som ikke var defekt. Jeg kontaktede SHG
som henviste til InfoCare der tager sig af alle sådan nogle ting. Jeg lavede
derefter en RMA-sag hos InfoCare og alt syntes i skønneste orden. Jeg lavede
RMA sagen d. 22. oktober og fik først min nye skærm igår. Grunden til dette
var at de hos infocare ikke havde skærmen men ventede "den nye model" snart.
Det er den jeg har fået, den hedder ikke 795FT+ men F700B så vidt jeg
husker. Men hallo hallo, den har HELT andre specifikationer end den 795FT+
som jeg oprindeligt købte:
F700B:
1280x1024@66 Hz
HSF: 30-70kHz
VSF: 50-160Hz
795FT+:
1600x1200 @75Hz
HSF: 30-96kHz
VSF: 50-160Hz
F700B som jeg har fået istedet for den jeg oprindeligt købte er ikke bare
dårligere den er osse billigere... det kan da ikke passe.
Jeg køber en ny skærm, den er defekt, jeg venter en måned og så får jeg en
helt anden (dårligere og billigere) skærm, end den jeg købte?!?!?
Jeg ville bare have en 795FT+ men den er åbenbart udgået eller et eller
andet!?
Jeg forstår det ikkke helt.
Specifikationerne på den jeg har fået F700B er jo tydelighvis dårligere end
den jeg oprindeligt købte, jeg føler jeg taget ved næsen!
Mvh Anders
| |
Chuke Mimergolf (30-11-2002)
| Kommentar Fra : Chuke Mimergolf |
Dato : 30-11-02 15:35 |
|
"Mato" <torval@mail.tele.dk> skrev
> F700B som jeg har fået istedet for den jeg oprindeligt købte er ikke
bare
> dårligere den er osse billigere... det kan da ikke passe.
Næh, der er såmænd nok sket en fejl.
> Jeg køber en ny skærm, den er defekt, jeg venter en måned og så får
jeg en
> helt anden (dårligere og billigere) skærm, end den jeg købte?!?!?
Du har naturligvis krav på at få skærmen skiftet til en tilsvarende
eller bedre model - du bør ikke affinde dig med en ringere.
> Jeg ville bare have en 795FT+ men den er åbenbart udgået eller et
eller
> andet!?
Uanset hvad, kan du kræve at hæve købet såfremt du ikke kan få en skærm,
der er svarende til eller bedre end den oprindelige defekte skærm.
Dette krav skal du rette mod sælger - altså SHG - men prøv dog først at
kontakte InfoCare og hør om ikke de har begået en fejl (det har de jo
tydeligvis). Jeg tvivler på at de bevidst har prøvet at røvrende dig.
mvh
Peter
| |
Andrew (01-12-2002)
| Kommentar Fra : Andrew |
Dato : 01-12-02 23:01 |
|
Rettelse, de har sendt mig en der hedder Flatron F700P. Den er VIRKELIG flot
i designet, men den SUMMER UFATTELIGT méget! så meget at det er irriterende
at høre på, men jeg spekulerer på om det bare er mig der er sart?!
Mvh Anders
"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
news:asaia9$kdg$1@sunsite.dk...
> "Mato" <torval@mail.tele.dk> skrev
>
> > F700B som jeg har fået istedet for den jeg oprindeligt købte er ikke
> bare
> > dårligere den er osse billigere... det kan da ikke passe.
>
> Næh, der er såmænd nok sket en fejl.
>
> > Jeg køber en ny skærm, den er defekt, jeg venter en måned og så får
> jeg en
> > helt anden (dårligere og billigere) skærm, end den jeg købte?!?!?
>
> Du har naturligvis krav på at få skærmen skiftet til en tilsvarende
> eller bedre model - du bør ikke affinde dig med en ringere.
>
> > Jeg ville bare have en 795FT+ men den er åbenbart udgået eller et
> eller
> > andet!?
>
> Uanset hvad, kan du kræve at hæve købet såfremt du ikke kan få en skærm,
> der er svarende til eller bedre end den oprindelige defekte skærm.
>
> Dette krav skal du rette mod sælger - altså SHG - men prøv dog først at
> kontakte InfoCare og hør om ikke de har begået en fejl (det har de jo
> tydeligvis). Jeg tvivler på at de bevidst har prøvet at røvrende dig.
>
> mvh
> Peter
>
>
| |
|
|