Att. Chokmah - sexuelle relationer imellem~
Fra : T'abula R'asa

Dato : 30-11-02 14:55

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hey, Bo.

Du kommenterede aldrig mit sidste afsnit her. Maaske du (nu) har lyst?

Flere hilsener
Peter S., as in spaced out.

--
" God is in the Radio " [Songs for the Deaf], Queens of the Stone Age.
http://ftp.musiclines.com/machievee/QueensAge_Deaf/12.mfn [> .mp3]

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-11-02 18:24

On 30 Nov 2002 13:55:17 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

Hi Peter

>Hey, Bo.
>
>Du kommenterede aldrig mit sidste afsnit her. Maaske du (nu) har lyst?

Øhh jow det må være en fejl jeg er ikke så grundig for tiden ... med
dss jeg synes været kørt lidt død de sidste par måneder ? eller måske
er det bare mig ?
men det er som de gamle skirbenetr er kørt lidt træt i almindelighed
måske har vi været emnerne igenem for mange gange og det er ldit synd
da der faktisk kommer nogen nye der er rigtigt gode og tåberne siver
hurtiger ind de normalt gør.... også er det jo efetrår det plejer vist
at vær elidt tamt - men jeg synes nu at der plejer ta kommer jule
stemning her i december - vhor folk bliver helt fjollede og sender
dybt uforsvarlieg og ediket stridige jule hilsner til alle
og skide selv på dem mest hard core newbi med fut & fundas...

Nå men til sagen

Ohh nu er jeg godt nok svært i søvn underskud men jeg skal gøre mit
bedste....

Øhh jow min egen erfaring med mig selv viler mine erindring som jeg så
ofte før har skrevet at jeg ikke ville have haft skade af at fra 8-9
år s alderen gå ombord i en voksen kvinde..... jeg har dog en
erindring om at min kusine forsøget sig frem med mig da jeg var 5-6
det synes jeg nu var sært grænsens til det ubehagelige men mest sært.

men jeg tror det her er for individuelt til at jeg kan komme med en
genral betragtning , ihvertilfælled ikke en jeg kan overskue.....

jow men tror du de her unge piger kan mærke din drift og hvordan
reagere de på den ???

det er jo en mål gruppe af mennesker ...4-8 år hvor min indlevnings
evne ikke rigtigt slår til ... jeg tror jeg har mødt dreneg
prostituerede i 7-8 år s aldereen hmm i marokko - philipipinerne og
thailland uden dog at være sikker... men de findes....
( hvad så end det kommer sagen ved ? )

ja det er well min grænskning over hvad jeg i grunden har erfaret af
relevans drift voksen barn.... selvfølig har jeg set børn mastubere ,
som jeg selv gjorede det den gang men der lader jeg nu bare som ingen
ting.... ja der var en af mine veninder der for en 4-5 år siden der
kom hendes søn ind og *klagede* over hævelsen i penis - men det mente
hun nu at det tog at hvis han lod den være lidt i fred

men det berøre stadigt ikke sagen : ellers man havde en smule
forstaaelse for samspillet imellem miljoe,
psyke, koen og alder? Kunne man ikke forestille sig, at der var
forskellige maader at gribe sin kaerlighed og lyst an paa i forhold
til de her drenge- og pigeboern?

det eneste jeg kan komme på man kan gøre i den situasion er at bruge
fanatsien hvis man er til det.....men jeg kan sgu ikke forestille mig
en erotisk situasion i praksis i mellem en pige på under 12 år også
en voksen mand der vil være goog det stadie hvor min etiske evolution
er nåed til-

- jeg ku måske forestille mig en der hinsides kulturens byrde hvor
gensidigt oral ku være behageligt.
jeg kan sagtens forestille mig en 8 årige dreng der bare for lov at gå
ombord i en voksen kvinde uden hun blander sig at han ville synes det
var fedt....

men for mig handler drift meget om dominans og underkastelse - sådan
er jeg nu bare indretet... og når man er sådan skruede sammen i
hovedet... så er netop det her spørgsmål ekstra vanskeligt.

hvorfor det også kulminere i et lige så rodet svar...med nogen
selvmodsigelser.

Mv
Bo MM

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : T'abula R'asa

Dato : 04-12-02 22:13

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hej igen, Bo.

> [...] som jeg saa ofte foer har skrevet, at jeg ikke ville have haft
> skade af at fra 8-9 aars alderen at gaa ombord i en voksen kvinde...
> jeg har dog en erindring om, at min kusine forsoegte sig frem med mig,
> da jeg var 5-6. Det synes jeg nu var saert, graensene til det
> ubehagelige, men mest saert.

> Men jeg tror det her er for individuelt til at jeg kan komme med en
> generel betragtning, i hvert fald ikke en, jeg kan overskue...

Jeg vil af samme grund heller ikke tale for en afkriminalisering af
disse forhold, fordi det nemt kan gaa hen og blive paa bekostning af
mange boern. Men alligevel, naar det er sagt, saa er jeg villig til at
acceptere relationer, som ikke maatte bygge paa tvang eller anden form
for undertrykkelse. Hvis jeg f.eks. fik kendskab til et forhold, hvor
barnet af sig selv opfordrede til sexuelle aktiviteter og hertil var
fuldt bevidst om, hvordan adfaerd af den karakter (for)doemmes af
samfundet, ville jeg end ikke overveje at indbringe det for de
sociale myndigheder.

Naar jeg stiller dig spoergsmaalet, handler det vel nok om, at jeg
sidder med en eller (maaske naiv) tro paa, at jeg selv ville kunne leve
i saadan et forhold med et barn, uden at dette led nogen form for
fysisk eller psykisk overlast. Men, som vi har talt om foer, med en vis
risiko for det modsatte, enten pga. fejlvurdering eller afsloering, maa
det noedvendigvis forblive en uafproevet teori og derfor udokumenteret
paastand.

> Jow, men tror du de her unge piger kan maerke din drift, og hvordan
> reagerer de paa den?

Det er godt, at du kalder det for en drift, for betegnelsen boerne-
lokker eller paedofil er et noget diffust begreb for de her pigeboern.
Som jeg ogsaa har skrevet foer, er de fleste bekendte med denne, men
kan alligevel ikke faa det til at stemme overens med den maade, man nu
engang udtrykker og udfolder sig paa. Og heldigvis for det.

Min aeldste veninde er saedvanligvis godt klar over, at jeg elsker
hende som mere end en almindelig ven, men det oplever jeg, at hun
forholder sig roligt til - hvis det nu var derfor, du spurgte. For
selvfoelgelig, Bo, handler det om at udtrykke sin glaede over
vedkommende paa en saadan maade, at pigen ikke foeler sig stoedt eller
presset til ting, hun ikke maatte have lyst til, eller som kunne bringe
mig paa kant med loven i denne sammenhaeng.

Med de to piger paa fire og fem aar er relationen en noget anden. Hvor
hende paa otte i mere eller mindre grad forholder sig til verden,
handler det mest for disse om at maerke den. Det betyder for det
foerste, at jeg ikke bliver vurderet til at indeholde disse foelelser,
men alene opfattet som voksen, der vil dem noget godt - hvad der
naturligvis ogsaa er tilfaeldet. Dernaest, at forholdet i sagens natur
bliver af mere fysisk og sansemaessig karakter, end det er tilfaeldet
med de noget aeldre boern, hvor man oplever en mere intellektuel og
foelelsesmaessig feedback.

Det faar mig til at taenke tilbage paa Eik Skaloees " ... og en dag vil
jeg be' til, at du vil goere os fler', end vi er ". Det synes jeg lyder
saa smukt, men foelelser af en saadan dybde, dvs. for mig som paedofil,
indbefatter nu alligevel en lille partner, som har passeret lysten
til fingermaling og den obligatoriske banan.

Flere hilsener
Peter

--
"Maia" [I.F.O. - Identified Flying Object] 1997, Pleiadians.
http://downloads.mp3.com/AAIAQkMLIABBLanaIwGAwARub3JtUAQAAABS_ywEAAUBUQEAAABTAQAAAFQBAAAACABD__DsPXDI29oEYwgEUzQcL1J3a00-/MAIA.mp3

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 05-12-02 00:50

On 4 Dec 2002 21:13:18 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

ja Hi Peter
jeg har ellers lige mailet dig - men det er jo fame ikke til at få
post igenem alle dine filter

> [...]
>fuldt bevidst om, hvordan adfaerd af den karakter (for)doemmes af
>samfundet, ville jeg end ikke overveje at indbringe det for de

Hmm nej ....nu taler vi jo om børn i 2 lidt forskelig alders
grupper... jeg mener jo man er en slags spæd ind til man er 9 år :)
men den situasion du der beskriver .... jeg ved det sgu ikke du ...
jeg har arldrig været i en situasion hvor det var aktuelt at jeg kunne
fornemme sligt - som jeg har skrevet før har jeg været udsat for en
pige på 6-7 der syneligt flirtede med både hende mor og mig - well hun
strippede og mastuberede ....ja hvad gjorde vi - jeg tror bare min
hjerne står af i den slags situasioner og jeg føler eller tænker intet
da jeg føler jeg uforvarent er kommet til at træde ind på andens
domæne uden at banke på døren først .... jeg sagde ikke noget hendes
mor grinede af striperiet og efetr en kort tid sagde hun at hun skulle
holde op eller gå ind til sig selv.

se nu står min fantasi af men hvis man forestiller sig at hendes mor
og jeg havde været til pædefoli - jamen så ku det måske nok have
kulmineret i en fremragene oral oplevelse for alle parter .

men som jeg også skrev sidst så er den kultur vi lever i og for en
sjælden gangs skyld i harmoni med min ellers nihilistisk naturs
harmoni - ikke en situasion som man på sigt kan sikerer sig har et
gavneligt udfald for barnet - efter som jeg nu ikke er pædofil føler
jeg mig også lidt led ved at gøre mig tanken om det er min kultur
naturlige følser eller hvad det er ved jeg ikke.

> [...]
>risiko for det modsatte, enten pga. fejlvurdering eller afsloering, maa
>det noedvendigvis forblive en uafproevet teori og derfor udokumenteret

Puhh du kan ikke sætte dig ud over : uden nogen form for
fysisk eller psykisk overlast. Thi det kan man arldrig være sikker på.

mht loven så ville det nok kunne realiseres i Cambodia der er ikke
nogen lov i mod det tror jeg - men til gendgæld er de ret kontante med
selv at håndhæve den - ALLE der bare har lidt penge har et maskin
gevær kinserne de væltede jo våben ind under pol pot jeg tror også
cia gjorde.... vitnamserne tog landet på 14 dage men Pol pot har jo
levet ind til for 2-3 år siden i bedste wellgående op til grænsen til
Thailland - han slog lige 2 ud af 8 millioner ihjel... nå jeg snakker
uden om..... men har man et pas og mod så kan alt lade sig gøre.
for ikke så mange penge - det sidste hit jeg hørte om da jeg var i
Cambodia var at man for 700 kr kunne få lov til at kaste en en granat
efter en levene mand det er fulstændigt sindsygt ...

> [...]
>kan alligevel ikke faa det til at stemme overens med den maade, man nu
>engang udtrykker og udfolder sig paa. Og heldigvis for det.

Hmm ja men de fleste forældere med øjne i hovedet og et minimum af
nærværd er well klar over at derres børn har en drifts form af en art.
men de kospondere jo ikke med den ja nu om dage der for man well at
vide man skal daffe ind til sig selv i 70 erne ku man vist få et rap
over fingerne og tilbage i historien har jeg set sådan nogen med
modhager på som man ku sove med som skulle forhindre ufrivillige
syndig rejsning ....

> [...]
>presset til ting, hun ikke maatte have lyst til, eller som kunne bringe
>mig paa kant med loven i denne sammenhaeng.

ja men det er jo også netop det jeg mener med pladsen til den pædofile
præferance - hvis den er stimuleret af kærlighed fordi man gør nok den
ondt mange gange som man elsker men man gør det fanme ikke med vilje
og der må det være klart for en ansvarfuld pædofil at der er for mange
hvis er til der er noget at gamble med ... selvom jeg godt kan forstå
at hvis man er til det at det kan være fristene at lade sig rive med
en anden veninde jeg har der også var pædagog i en vuggestue de havde
en non stop mastubator - det tror jeg vist bare de ignorerede min
veninde er så lesbisk - så en dag satte poden sig til at bastubere på
hendes lår - der smed hun hende sgu godt nok af .
jeg tænker på om jeg overhovedet selv ville have opdaget det eller det
var fordi hun var lesbisk ? og af samme køn ? og måske kom hendes
avasion lidt på at hun tændte en smule på det ?
ikke bevist tror jeg - hun var utrolig sød , men vi blev så uvenner i
1999 har stort set ikke talt med hende siden , udover jeg ved hun lige
er blevet*far-*

> [...]
>bliver af mere fysisk og sansemaessig karakter, end det er tilfaeldet
>med de noget aeldre boern, hvor man oplever en mere intellektuel og

ja jeg forstår slet ikke børn på under 5 år undtaget min favorit
søster da hun var 2½-3 men hun var også usædvaneligt godt begavet
eller måske var det bare fordi hun altid gik i røwen på min far eller
mig og som sådan var en del af det.....hun var havd man kalder gamel
klog uden at søge bekræftigelse men ellers de er så skrøbelig i den
størlese så jeg bliver sgu helt bange for dem......
med de ældre 6-7-8-9 jamen ja de er jo ved at blive en slags mennesker
som man kan forholde sig til ..... men det er det her med at tænde på
en der er for ung til at reproducere sig selv det ....forstår jeg jo
ikke...... men jeg tror sgu stadigt man skal være forsigtig selv om
det er ligeligt på en eller anden måde til trods for alder forskellen
- jeg var selv en smule fremlig og jeg ku selv som barn få andre
voksne til at behandle mig som en voksen - havde f.eks en lære vikar
der sad og fortalte mig om hvad de dikuterede på lære møderne og det
var så hende eller måske 2 andre der skulle ryge en af dem til en
anden skole - den her fortrolighed gik sgu da hænd over hovedet på mig
jeg kendte så den ene af de her andre vikaer og spurtgte ham så
hvordan han selv mente landet lå ... han var en ret fin fyr - så jeg
tror ikke det fik nogen konsikvenser for hende men hun galoperede mig
da ind på gangen og sagde at det var sgu en fejl at hun var kommet til
at fortælle mig det - om jeg ikke godt ville være rar at holde kæft
med det jeg blev forskrækket jeg ku jo godt li hende og har faktisk
haft lidt dårlig samvitighed over det siden

> [...]
>indbefatter nu alligevel en lille partner, som har passeret lysten
>til fingermaling og den obligatoriske banan.

ja men jeg ved godt hvad du mener med flere ind vi er
tænkte lige på sartes ensom i mellem mennesker.
Nils hausgaard er de fleste de bedste eller bare de fleste ..

bedste hilsner
Bo M M

Fra : T'abula R'asa

Dato : 08-12-02 00:03

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hej igen, Bo :) Korrekt, min foerste smiley nogensinde ;)

> Jeg har ellers lige mailet dig - men det er jo fandeme ikke til at
> faa post igennem alle dine filtre

Nym.alias, ligesom dertilhoerende remailere, har nu ellers koert laenge
uden problemer. Faktisk opdagede jeg foerst din mail, da jeg postede
mit seneste indlaeg. Og hertil kan jeg bare sige, at det ikke kan lade
sig goere. Det er ikke muligt at poste binaere filer herfra. Sorry.

> Puh, du kan ikke saette dig ud over " uden nogen form for fysisk
> eller psykisk overlast ". Thi det kan man aldrig vaere sikker paa.

Det er rigtigt, men jeg ville goere alt, hvad der stod i min magt, for
at hun ikke senere ville fortryde og foele sig (mis)brugt. Om det saa
er nok, garanterer jeg naturligvis ikke for...

> Mht. loven, saa ville det nok kunne realiseres i Cambodia. Der er
> ikke nogen lov i mod det, tror jeg - [...]

Saa langt vaek behoever folk maaske slet ikke rejse. Paa DRs Tekst-TV
kunne man i dag laese, hvordan en 13-aarig, russisk pige i to aar
tilsyneladende havde fungeret som prostitueret i Sverige.

> [...] jeg godt kan forstaa, at hvis man er til det, at det kan vaere
> fristene at lade sig rive med [...]

Det er en livslang kamp, hvad vi ogsaa foer har vaeret inde paa, men
jeg synes at have fundet en nogenlunde loesning paa problemet,
primaert i form af mit arbejde.

Apropos kamp, http://puk.de/aanb/image.html, saa staar kapitalisternes
topmoede for doeren, hvad du nok ligesom er klar over, og det har flere
af os ikke taenkt at lade passere ubemaerket, http://www.resist2002.dk,
saa jeg off-liner bl.a. derfor (fra i nat) i resten af december.

Et maegtigt nytaar til dig, Anita, CiT, Martin, F. & min elskede!
Kaerlighed & (A)narki
Peter

--
"Persona" [Celestial Hi-Fi] 2000, sHEAVY.
http://downloads.mp3.com/AAIAQiziBwBBLanaIwGAwARub3JtUAQAAABS5mwAAAUBUVAAAABTAQAAAFQBAAAACABDOlryPZ.Jt31SmQodj5uk5EElwCU-/Persona.mp3

--

I was searching for real
I was searching forever time

I was searching for any day now
I was looking the best to come
I was feeling like nothing ever will or was

I was setting my sights on someday
I was looking so high I could die
I was feeling like nothing would ever happen

Lord knows the peace of time could come over me
I never saw it before and I'm sure I'll never see it again
Oh no, it's coming back, it's coming 'round again
It surely will wake me from my dream over and over again

Oh yeah

I know it's over mine
I know it keeps you there
I know it's on your mind
And I know it keeps you there

I know it's the real life
I know it's a state of mind
If it could be everything, who would you be this time

Oh yeah

Had a dream that you left me
I couldn't take it away or give it back
Wanted you so badly that I
Never saw any more

I leave you entirety, yeah
I wouldn't want it any other way
I kept you tomorrow, and I'll leave you here today

Yeah

Come walk along the universe
Is it you I'm seeing today
Glossy faces, pixel eyes
Not a picture, not a disguise

Say is it there, all the time
A persona looking at you
I know you say, the things I see
They're never quite who you are

It was a Sunday dawning
And you were just there
I feel like a new day dawning
And I don't care

I know it's not real life
I know it's not who you are
Still, do you wonder if she's really, really there sometimes

Oh yeah

With rented time, that's all it seems
Taking turns and drifting away
Some people watch the bluest skies
And see the darkest shadows of gray

Oh, is it you or is it me
Or does it really matter which way
I hope in life as if a dream
You're as real as you are today

Something inside it told me
It really don't matter now
It kept me here and I
I really don't know how

I looked into her face, yeah
I'd seen it before
I'd seen it a million times, and I'm sure I'll see it once more

Ah yeah,
you've got a million smiles for me

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 08-12-02 00:52

On 7 Dec 2002 23:03:11 -0000, "T'abula R'asa"

>Hej igen, Bo :) Korrekt, min foerste smiley nogensinde ;)

ja Hej Peter - din første smily det var sgu da på tide

> [...]
>mit seneste indlaeg. Og hertil kan jeg bare sige, at det ikke kan lade
>sig goere. Det er ikke muligt at poste binaere filer herfra. Sorry.

Nå men det var da pænt af dig at få redegjort for det forhold her :)
men det kan du nu igenem de fleste us- betalings news - enten skriver
de den ikke eller så er det bare en der føre tilbage til derres eget
netværk og ikke mere.
men jeg lede efter en de SLET IKKE locker ip adresser mere ind 30
minutters tid - det må findes.... ellers er der sgu penge i at lave en
i øst europa eller kina... whatever en helt anden snak.

>Det er rigtigt, men jeg ville goere alt, hvad der stod i min magt, for
>at hun ikke senere ville fortryde og foele sig (mis)brugt. Om det saa
>er nok, garanterer jeg naturligvis ikke for...

jamen som sagt - jeg tviler ikke på dine gode hensigter og det på sæt
og vis kan realiseres uden der er i øjeblikket er forbundet hverken
skam eller smerte med det MEN .... der ligger jo et helt liv efter det
og det er jo fanme mange der har haft den kontakt der falder ud som
dårlige skæbner bagefter 80 % af de prostituerede på narko markedet er
incest offer .... det er jo fanme et brutalt tal - nu har derres
overgriber næppe sidet og brudt derres hjerne med samspillet i mellem
Hegel og Kirkegaard og hvad det i grunde kulminerede i på sigt.
men afligevel...

>Saa langt vaek behoever folk maaske slet ikke rejse. Paa DRs Tekst-TV
>kunne man i dag laese, hvordan en 13-aarig, russisk pige i to aar
>tilsyneladende havde fungeret som prostitueret i Sverige.

Puhh ja Rusland Polen Rumænien osv osv så længe folk er på røwen så er
alt muligt og til salg og loven er bøjelig for mellem 3 og 50 $
ham der står for sikkerheden i moskva lufthavn han tjener 230 kr om
måneden .... en månedes løn for en offentligt ansat i Vitnam er 120 kr
fuld tid.... en landarbejde for måske 50 kr max.

>Det er en livslang kamp, hvad vi ogsaa foer har vaeret inde paa, men
>jeg synes at have fundet en nogenlunde loesning paa problemet,
>primaert i form af mit arbejde.

Hmm ja .... men den brede befolknings forståelse for du sgu ikke
uagtet det er ligegyldigt
for det første fordi de feste simpelthænd som jeg ikke forstår denne
drifts form - men jeg vil gerne forstå den
andre er bedre safe thans sorry og slår paraderen op før de når at
tænke sig om ....
Aqua har solgt mere ind Betales planeten er jo ikke beboed af genier
eller tilnærmelsesvist fornuftige mennesker !

>Et maegtigt nytaar til dig, Anita, CiT, Martin, F. & min elskede!
>Kaerlighed & (A)narki
>Peter

Ditto Go Jul og godt nyt år til dig
Mv