Prøver igen
Fra : News

Dato : 30-11-02 12:45

Hej alle sammen

Måske dette website kan være nyttigt for nogen af Jer?
http://www.madprocenter.dk

Her får du din egen vægttabel, der automatisk udregner dit BMI, samt hvor
langt du har til din ønskevægt. Og selvfølgelig er der også lige de 1400
fødevarer du kan tjekke energifordelingen og næringsindholdet for.

Mvh
Kim Emil Vesterbirk

Fra : Web . Woman

Dato : 30-11-02 13:31

"News" <vesterbirk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Måske dette website kan være nyttigt for nogen af Jer?

Dette link vil være nyttigt for dig, Kim Emil Vesterbirk:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

I de overordnede retningslinjer for brug af de danske nyhedgrupper kan du
bl.a. læse følgende:

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Pil derfor venligst dit reklameindlæg af igen!

Fra : News

Dato : 01-12-02 00:36

Jamen det er jo bare et godt tip. Der er ingen økonomisk interesse i tippet.

Det er helt gratis at blive medlem. Og ja man kan godt kalde det et produkt
men måske hellere en ydelse. Eller måske bare oplysning. Det eneste formål
med tippet er at hjælpe folk.

Men undskyld alligevel.

Fra : Web . Woman

Dato : 01-12-02 08:56

> Jamen det er jo bare et godt tip. Der er ingen økonomisk
> interesse i tippet.

Det er noget forbasket sludder! Du har helt klart økonomisk interesse i at
promovere dit site.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 01-12-02 13:51

Web . Woman <anaeitis_nospam @pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de9bfdd$0$18571$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "News" <vesterbirk@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er noget forbasket sludder! Du har helt klart økonomisk interesse i at
> promovere dit site.

Sådan ser jeg det også.. sålænge siden er fyldt med bannereklamer og
henvisninger til produkter - især på forsiden!

katja