Lavine-action-film
Fra : Claus Andersen

Dato : 30-11-02 11:44

Der eksisterer en film et sted i min hukommelse som jeg bare ikke kan komme
i tanke om. Som barn så jeg den mange gange...
Engang i slutfirserne/starthavlfemserne havde mine forældre en film på
video. Den handler om et tog, hvor nogle skurke befandt sig på. De truer med
en bombe, der ombord. Der er også gidsler såvidt jeg husker.
Videre er der noget med en lavine, og vist nok en lille by, der bliver ramt
af sådan en lavine.
Den del af filmen med toget foregår i et snelandskab med bjerg osv.
Filmen munder ud i en vild actionscene, hvor heltene kommer i en slags
politibåd og overfalder skurkene.

mvh
claus s andersen

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 01-12-02 16:01

Det kunne være Runaway train fra 1985:
http://us.imdb.com/Title?0089941

Tommy nielsen
skuf@mail.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 01-12-02 20:00

> [...]
> Den del af filmen med toget foregår i et snelandskab med bjerg osv.
> Filmen munder ud i en vild actionscene, hvor heltene kommer i en slags

Mon ikke det er "Avalanche express" du tænker på? Fra 1979 med bla. Lee
Marvin og
Robert Shaw.

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Claus Andersen

Dato : 01-12-02 21:05

Jeg tror umiddelbart det er den, Avanlache Express... den bliver nok svær at
få fat på, men tak for hjælpen