Problem med drag&drop i VPC
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 30-11-02 10:15

Kære Gruppe

Jeg kan ikke flytte filer fra PC-vinduet til Mac'en, sådan som der står
i manualen.

Musepilen stopper simpelthen, når den når kanten af Windows-vinduet.

Nogle idéer, eller evt. andre bud på, hvordan jeg vil kunne flytte filer
mellem de to maskiner?

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Per Rønne

Dato : 30-11-02 11:10

Mikkel Pagh <spam@ulab.dk> wrote:

> Nogle idéer, eller evt. andre bud på, hvordan jeg vil kunne flytte filer
> mellem de to maskiner?

Har du installeret Virtual PC Additions? Du kan kigge efter ved at
klikke på ikonet nederst til højre [og ja, alle ikonerne ligger til
venstre!].

Ellers forsøg at holde command-tasten nede ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 30-11-02 16:21

In article <1fmgje1.17ywv4pnewyiiN%per.ronne@invalid.dk>,
per.ronne@invalid.dk (Per Rønne) wrote:

> Har du installeret Virtual PC Additions?

Det havde jeg ikke, men det har jeg nu - og det kører som smurt!

Dejligt tip, tak!

Venlig hilsen Mikkel