Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
msi geforce4mx460
Fra : Ivan

Dato : 30-11-02 09:32

Dav i gruppen

Hvad skal jeg kikke efter når jeg nu VIL videoredigere på pc? Har d.d.
kikket på dette tilbud: amd athlonxp 1800+ , spacewalker ak32(mb) via kt266a
udma/100 266mhz fsb, 256 pc133 s-dram 1.parts, msi geforce4mx460 video in,
4o gb hd 7200 rpm 2mb cache, 10/100mbps netkort. Er det noget der kan
bruges? Fidusen skulle være at der via grafikkort kan sættes en video til
via svhs, dette er også hvad der er på mit videokamera, der er også video
udgang igen via svhs. Der er også composit ud og ind. Lyden skulle så køre
via lydkort. Alt det lyder jo meget fint, men jeg er lidt kritisk da jeg jo
har et dc30plus, som ikke køre rigtigt, hos mig da. Prisen vil komme op på
ca. kr. 4500, hvilket jeg gerne vil bruge hvis det virker.
Nogen der ved noget om dette, så hjælp mig venligst.

Takker på forhånd.

Hi
Ivan