Devine Divinity
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-11-02 04:38

Hej,

2 hurtige:

1: Hvor HULEN er den teleporter der skal være i Farmlands?? Udfra kortst at
dømme burde den ligge ca. nord/vest for Blue Boar Inn, men jeg kan INTET
finde i Farmlands.. (Jeg har fundet 5-6 andre teleporters præcis der hvor
kortet sagde de skulel være)

2: Jeg var lidt længe om at finde den dør som guldnøglen, man finde på orcen
Tipsix, åbner. Dvs at jeg allerede HAVDE snakket med Dr. Elrath i hans hus
på markedspladsen..
Nu siger min quest så at jeg skal snakke med Dr. Elrath, men jeg kan ikek
komme ind i hans hus (det blev låst efter jeg snakkede med ham, og han gik)
og han er heller at finde i Poor City.. Hvor finder jeg ham, så jeg kan løse
den quest med høsten der slår fejl??

Fra : David Lebech

Dato : 02-12-02 15:30

"*DrømmeFyren*" skrev

> [...]
> finde i Farmlands.. (Jeg har fundet 5-6 andre teleporters præcis der hvor

Den ligger på marken over Blue Boar Inn. Den er bare skjult af noget halm,
så det skal du lige fjerne først. Så vidt jeg husker ligger den i nederste
højre hjørne af marken. Den er let at se, når man ved, den er der... men jeg
havde sateme også problemer med at finde den :)

> [...]
gik)
> og han er heller at finde i Poor City.. Hvor finder jeg ham,

Jeg kan ikke svare præcist på, hvor han er henne, men kun opfordre dig til
at lære lockpick skill'en. Den er yderst nyttig i mange tilfælde. Jeg ved
ikke helt, hvilken level du skal ha' for at åbne Dr. Elraths dør dog, men
jeg brugte i hvert fald lockpick...

> så jeg kan løse
> den quest med høsten der slår fejl??

Dr Elrath har ikke så meget med høsten at gøre. Men der ER noget muggent ved
ham, som jeg ikke vil afsløre her ;)

Mvh
David Lebech

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 03-12-02 06:13

"David Lebech" <lebech@privat.dk> wrote in message

> [...]
jeg
> havde sateme også problemer med at finde den :)

KANON... Tak for det.

> [...]
> ikke helt, hvilken level du skal ha' for at åbne Dr. Elraths dør dog, men

Der er en nøgle udenfor huset med sydøst, men den kan kun åbne den første
dør.. Anden dør lykkedes det mig ikke at åbne.. Jeg mener jeg har PickLock
3.. Hmm Jeg er vist nødt til at vente lidt med det.

> Dr Elrath har ikke så meget med høsten at gøre. Men der ER noget muggent
ved
> ham, som jeg ikke vil afsløre her ;)

Jeg må indrømme jeg har luret lidt i en WalkTrhough, og faktisk ved at jeg
komme rind i det hus, og finder ud af at Elrath er en fake, løser man både
den quest med høsten og den med pesten..
Men nu må vi jo se ad..

Tak for hjælpen ;)