Softwareopdatering til Ericsson T65
Fra : Tobias Toft

Dato : 30-11-02 00:18

Nogen der ved hvor det kan lade sig gøre at få opdateret sin Ericsson T65
til den nyeste software? Der er desværre ikke længere garanti på den...

Det skal helst være et sted hvor jeg bare kan sende den ind, og få den igen
et par dage senere...

-Tobias Toft

Fra : Søren Blom

Dato : 30-11-02 01:35

"Tobias Toft" <tobias@REMOVErocknet.dk> skrev
> Nogen der ved hvor det kan lade sig gøre at få opdateret sin Ericsson T65
> til den nyeste software?

Du kan få det gjort hos
http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366
Når der ikke længere er garanti på telefonen, så skal du påregne en udgift
svarende til en halv times arbejdsløn, hvad den så end er. Prøv at skrive
eller ring til dem, i hvert fald kan man uden problemer sende sin telefon
til dem og så få den retur med nyeste software

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Tobias Toft

Dato : 30-11-02 10:02

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
> eller ring til dem, i hvert fald kan man uden problemer sende sin telefon
> til dem og så få den retur med nyeste software

Okay... Det prøver jeg.

Tak skal du ha'.

//Toft