J- dag billeder
Fra : m.grewy

Dato : 30-11-02 00:48

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-11-02 15:31

m.grewy wrote:

> Så er de kommet
> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/j-dag/

De er jo ikke så slemme denne gang Men de der close-ups af mit fjæs er
sgu ikke kønne! ...elendige fotograf!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 30-11-02 23:48

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> De er jo ikke så slemme denne gang Men de der close-ups af mit fjæs er
> sgu ikke kønne! ...elendige fotograf!
> --
Nej, men Jacob sagde godt nok igår at han var træt af mig :)
Fordi han igen blev nød til at censurer nogle billeder ? :)
Men jeg ser dem her om et par dage.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-12-02 02:33

m.grewy wrote:

> Nej, men Jacob sagde godt nok igår at han var træt af mig :)
> Fordi han igen blev nød til at censurer nogle billeder ? :)

Hvad lavede du da?

> Men jeg ser dem her om et par dage.

Det skal jo nok blive sjovt... eller noget
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Pein

Dato : 30-11-02 21:49

"m.grewy" skrev ...
> Så er de kommet
> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/j-dag/

Og man skal ikke tage fejl af, at de 3 musikere ser lidt "uorganiserede"
ud. De spillede faktisk RET godt!

/Pein

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-12-02 18:45

Claus Rolsted wrote:

> Hey, pæn scooter:

Michael foretrak den frem for cbr'en
> Hvorfor mon den står på bålpladsen???? :-/

Hmm...
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 16-12-02 23:19

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Michael foretrak den frem for cbr'en
Hvorfor sagde du det, jeg havde set hans mail, men blev enig med mig selv om
at jeg bare skulle holde min kæft, men næ nej Jes og hans store mund :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-02 21:47

m.grewy wrote:

> Hvorfor sagde du det, jeg havde set hans mail, men blev enig med mig selv
> om at jeg bare skulle holde min kæft, men næ nej Jes og hans store mund :)

Du plejer da heller ikke at være bange for at poste links til mere eller
mindre uhyrlige billeder ...desuden har du godt af at blive mobbet lidt

--
mvh Jes Vestervang
FZS600