Grafikfejl??
Fra : Jesper Kyhn Andersen

Dato : 29-11-02 19:42

Der er nogle små hvide prikker inde i mine spil..... er det en grafikfejl
fra grafikkortet eller spille???? ændret opsætning på spil, men intet
virker....

Mit kort er: Geforce 4 mx 420!!!!

Jesper

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-11-02 20:13

"Jesper Kyhn Andersen" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nogle små hvide prikker inde i mine spil..... er det en
grafikfejl
> fra grafikkortet eller spille???? ændret opsætning på spil, men intet
> virker....

Hvis jeg husker rigtig er det et tegn på at rammene på kortet enten
kører for hurtigt eller er for varme.

- Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-11-02 01:05

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Hvis jeg husker rigtig er det et tegn på at rammene på kortet enten
> kører for hurtigt eller er for varme.

Jeg tror også det er ram....

Jeg har nemlig prøvet det på mit forholdsvis ældre ATI radeon... Hvor jeg
har sat en zalman køleblok på.. Men ikke noget på ram... Kortet kørte meget
stabilt, med høj OC... Men der kom også hvide prikker