Kunder til behandling
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-02 17:09

Til behandlerne her i gruppen.

Hvordan finder I nemmest kunder? Jeg får fortrinsvis gennem mund-til-øre
metoden, og det er også fint så længe jeg kun arbejder deltid.

Jeg har tænkt mig at blive fuldtidsbehandler inden for 6 mdr hvis det kan
løbe rundt så jeg skal ha' lidt flere kunder i butikken. Jeg ved andre
bruger De Gule Sider, lokaletlf-bøger, www.krak.dk osv, men det er lidt
dyrt. Nogen af jer der har erfaringer med www.alternativ.dk (de er vist ret
nye) ?

Hvad med andre blade/tlf-bøger osv.?

På forhånd tak,

Lizzi

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 29-11-02 17:57

"Lizzi" <lizzi at zonenover.dk> skrev i en meddelelse
Hey Lizzi

> Hvordan finder I nemmest kunder? Jeg får fortrinsvis gennem
mund-til-øre
> metoden, og det er også fint så længe jeg kun arbejder deltid.

Jeg er selv deltids behandler pt, men har været det fuldtid, på et
tidligere tidspunkt.

> Jeg har tænkt mig at blive fuldtidsbehandler inden for 6 mdr
hvis det kan
> løbe rundt så jeg skal ha' lidt flere kunder i butikken.

Selv har jeg lært at tiltrække de klienter jeg har "brug for" og
som jeg kan hjælpe, ved med "silvametoden"

Ud over dette kan jeg varmt anbefale dig at blive synlig i
lokalområdet ved at deltage på en lokal messe, samt lade dig
intervieve til lokalavisen, når der sker noget nyt omkring dig -
at du udvider åbningstiden til fuld tid :) hvis du har været på
kursus, eller på anden måde har nyt på tapetet.

EN stand på en helse messe kan også give meget respons.

> Jeg ved andre
> [...]

Min erfaring er - at du ikke får meget udbytte af de
reklamekroner, hvorimod en hjemmeside om din klinik er noget der
virker.

> Hvad med andre blade/tlf-bøger osv.?

Hvis du kan lade dig intervieve med en "god historie" med en
klient der har været dødssyg eller opgivet af læger, så er
ugebladene interesseret.

God vind fremover
J¤mfruen)

Fra : Ras

Dato : 30-11-02 21:06

Prøv denne gratis i 3 mdr:

http://www.udbud-og-efterspoergsel.dk/

Mulighed for at vælge mellem 22 forskellige kategorier.

mvh.

Arne Rasmussen
Admin/Udbud-og-efterspoergsel.dk

Fra : Bjarne Krog

Dato : 01-12-02 11:45

On Fri, 29 Nov 2002 17:08:40 +0100, "Lizzi" <lizzi at zonenover.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har tænkt mig at blive fuldtidsbehandler inden for 6 mdr hvis det kan
>løbe rundt så jeg skal ha' lidt flere kunder i butikken. Jeg ved andre

Ja det er en hård kamp :D

Jeg bruger kun tlf. bogen og mund til øre, så hvis dine behandlinger
er gode skal der nok komme de kunder du har brug for, personligt
sparre jeg mine penge ved ikke at kaste dem i hovedet på bladene, for
du må huske på at det eneste der må stå i en annonce er :

Dit navn
din adresse
din stilling
dit tlf.nr.
og din åbningstid og tlf. tid
ALT andet er ulovligt, så det er spild af penge at smide dem i en
annonce der kun eksistere i en dag!! Brug tlf. bogen, den er der i et
HELT år.

God vind

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Halina

Dato : 02-12-02 23:52

Kære Lizzi,

Hvad om du vendte kiggerten så at sige, og spurgte:

Hvordan finder mine kunder nemmest mig?
Hvem er de? Hvad er det de søger hos lige præcis mig?
Hvor og hvordan er det sandsynligt at de vil lede?

- og så stillede dig til disposition der hvor de sandsynligvis vil
søge det du har at give dem...

Kærlig hilsen

Halina
www.hjertemusik.dk