8310 cover på 6510 mobilos?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-11-02 15:07

Har hørt, at det kan lade sig gøre at sætte et Nokia 8310 cover på en Nokia
6510 mobilos.
Men det er noget med, at man skal knække en klips af på coveret, men
hvilken??

Fra : Janner

Dato : 29-11-02 15:43

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Nokia
> 6510 mobilos.
> Men det er noget med, at man skal knække en klips af på coveret, men

I toppen sidder der to tapper , hvis du sammenligner disse på et 83 og et 65
futteral kan du se at tapperne på 8310 coveret er bredere. Jeg brugte en
hobby kniv til skære lidt af tapperne ........ og wolla fætter det smutter
lige på.

Hygge

Janner

Fra : N/A

Dato : 29-11-02 16:46

Fra : Janner

Dato : 29-11-02 16:46

> Takker! Det var jo ikke så svært.
>
> God weekend!
>
> Mads

Nej Det er Leth

og lige over

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 30-11-02 19:30

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hobby kniv til skære lidt af tapperne ........ og wolla fætter det smutter

Kan det modsatte så osse lade sig gøre - eller er der flere tapper der skal
"justeres" lidt.

-Peter