[VB6] DataReport
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 29-11-02 15:23

Hej NG

Jeg får snart fnider.......

Jeg skal leve en formular ud fra to tabeller. (tab1 og tab2)
Runtime laver jeg connection on recordset. con og rcd.
Jeg bruger sql=
SELECT *
FROM tab1 as a INNER JOIN tab2 as b
ON a.recordid = b.recordid AND a.recnum=b.recnum
WHERE a.formnr=123456

Dette for forbindes til min DataReport. Jeg har indsat en Group Header og
her skal a.tab1 placeres mens b.tab2 skal placeres i Detail...

Senere vil der komme endnu en tabel til dette, hvor data skal placeres i
Footer...

Da jeg startede nøjedes jeg med tab2 og placerede data i Detail - og det
virkede fint - jeg indsatte så Group Header - men får nu fejlen:

Report sections do not match source

Nogen der kan hjælpe please please...

Mvh - Johnny

Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 30-11-02 14:18

Hej (igen)

Ville bare meddele at problemet er løst!!!

/Johnny