tankmaleri!?
Fra : PCkurt

Dato : 29-11-02 14:34

Hej
Jeg kunne godt tænke mig et tankmaleri, har hørt der skulle ligge en god
tank-maler på fyn. Det jeg søge er billeder af tanke, helst nogen med en
dinosaur eller ligende....
Måske der er nogen her der kan hjælpe mig med nogle link??

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-11-02 15:32

"dinosaur"

Hvis du boede lidt tættere på måtte du jo være et potentielt medlem hos os

At male en "dino" på tanken er der ingen af os der har fundet på indtil nu,
men jeg vil da lige give idéen videre

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Solvang

Dato : 29-11-02 17:53

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> At male en "dino" på tanken er der ingen af os der har fundet på indtil

I har måske nogle fede billeder af en Raptor??

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-12-02 16:42

Kun nogle få, og jeg ved ikke om de er fede. Men vi leder efter nogen, så
hvis du har nogen liggende vil jeg være interesseret.

Fra : Gundersen

Dato : 30-11-02 00:40

Hejsa

> At male en "dino" på tanken er der ingen af os der har fundet på indtil nu,
> men jeg vil da lige give idéen videre

Eller helevejen hen af siden på din CBR

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-12-02 16:43

Tja, det kunne være fedt. Men tror nu nok jeg vælger at lade være

Fra : Anet

Dato : 02-12-02 12:03

Jeg tror at I skal have fat i nogle af Harley-klubberne da de ved en masse
og er kendt for netop deres tankmalerier.

hilsen
Anet
Fazer 1000