R600
Fra : [DK]XoDeus

Dato : 29-11-02 13:42

Hej jeg leder efter noget tilbehør ala MP3 afspiller eller en radio til min
telefon men har ikke haft heldet med mig! Findes der sådan noget
originalt/uoriginalt er ligemeget!

//XoDeus

ICQ: 113028172

Fra : Søren Blom

Dato : 29-11-02 17:22

"[DK]XoDeus" <mariuszc@tiscali.dk> skrev
> Hej jeg leder efter noget tilbehør ala MP3 afspiller eller en radio til
min
> telefon

Ericsson har både en radio og MP3 player til deres telefoner, du kan bl.a.
få dte i telebutikkerne. Om det lige kan virke på din telefon ved jeg ikke,
men mon ikke det kan.

Du skal bare lige vide, at den kort læser der følger med til MP3 afspilleren
ikke virker undre Windows XP.

Radioen virker lidt som en hovsa løsning, selv om den virker fint, men der
kommer snart en med digital tuner, kender dog ikke prisen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 30-11-02 11:21

Det tilbehør man kan købe til den i alm telebutikker passer ikke til
telefonen pga softwaren derfor spørger jeg om i kender nogle steder som
sælger noget uoriginalt som passer til telefonen!

//XoDeus

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-12-02 14:42

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in

> Ericsson har både en radio og MP3 player til deres telefoner, du
> kan bl.a. få dte i telebutikkerne. Om det lige kan virke på din
> telefon ved jeg ikke, men mon ikke det kan.

Desværre nej. Man kan se hvilket originalt udstyr der passer til en
R600 på www.sonyericsson.com/dk og der er ingen original tuner eller
MP3-afspiller på deres tilbehørssider.

> Du skal bare lige vide, at den kort læser der følger med til MP3
> afspilleren ikke virker undre Windows XP.

Jo den gør. Man skal bare hente XP driveren fra producentens
hjemmeside.

Mvh.
Flemming - som også har en R600, og også kigger lidt efter en MP3/Tuner
dimmer til den.