R600 software
Fra : [9xxx] Vejlby

Dato : 29-11-02 13:29

Hej NG.

Jeg modtager snart en R600. Jeg har fundet ud af ved at følge lidt med i
gruppen at der ikke er en T9 ordbog i telefonen. Og på ericssons hjemmeside
har jeg fundet ud af at den ikke er kompatibel med FM-modulet.
Det er ikke noget der generer mig eller får mig til at fortryde købet, men
ville lige høre om der er mulighed for at opdatere softwaren med en T9
ordbog.

Mht. kompatibilitet med FM-modulet, ligger det i softwaren, eller er det en
manglende del af hardwaren, da bunden er mage til T65, T68 mm. som er
kompatibel med FM-modulet.

/Jakob

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-11-02 16:38

"[9xxx] Vejlby" <vejlby@obel.auc.dk> wrote in

> [...]
> FM-modulet. Det er ikke noget der generer mig eller får mig til at
> fortryde købet, men ville lige høre om der er mulighed for at opdatere

Det er ikke en T9 ordbog, men derimod en nyere ordbog. Den virker ikke på
samme måde som T9 - men jeg synes personligt godt om den.

Jeg har dog aldrig brugt en T9 ordbog, så jeg kan ikke sige om det er godt
eller skidt.

Mvh.
Flemming

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 29-11-02 15:39

Hej Jakob,

> Jeg har fundet ud af ved at følge lidt med i
> gruppen at der ikke er en T9 ordbog i telefonen.

Der er skam sms-ordbog i denne telefon, det er bare ikke muligt at tilføje
nye ord til den.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330, Siemens C45 og Ericsson R600 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-02 17:42

[9xxx] Vejlby skrev:

>Det er ikke noget der generer mig eller får mig til at fortryde købet, men
>ville lige høre om der er mulighed for at opdatere softwaren med en T9
>ordbog.

Du kan ikke få T9-ordbog i telefonen, men der er allerede
EziText-ordbog. Den fungerer en smule anderledes (kan bl.a. gættes sig
frem til hele ord, i stedet for kun et bogstav ad gangen). Nogle
bryder sig ikke om den, mens andre er vilde med den.

http://www.zicorp.com/ezitext.htm

Venligst,
Lasse Hedegaard

Også unlock af Ericsson R600, T200, T300 m.fl. - tag et kig forbi

Fra : [9xxx] Vejlby

Dato : 01-12-02 18:35

> [...]
> frem til hele ord, i stedet for kun et bogstav ad gangen). Nogle
> bryder sig ikke om den, mens andre er vilde med den.

Ja, men så vidt jeg har forstået, så kan man ikke tilføje ord i den ordbog,
som man kan i T9??

/Jakob

Fra : Mr.Blonde

Dato : 01-12-02 20:13

kan det passe at der ikke er nogen dansk ordbog i den , men kun engelsk ,
finsk, norsk, svensk??
Og den er købt i Danmark , og har ellers dansk menu system.

Fra : -mjp-

Dato : 02-12-02 06:09

-klip-
> kan det passe at der ikke er nogen dansk ordbog i den , men kun engelsk ,
> finsk, norsk, svensk??
> Og den er købt i Danmark , og har ellers dansk menu system.
-klip-

Du skal gå ind i Opsætning --> Sprog --> Vælge: Indtast. metode --> Og sætte
V ud for de sprog du vil have skal bruges til sms.......Typisk ville valgene
være.. abc + 123 + Dansk.

abc...(fordi ordbogen ikke indeholder alle ord og disse skal tastes manuelt)
123...(gør det hurtigere at skrive tal i en meddelelse f.eks. telefonnumre)
Dansk...(dansk ordbog)

Fra : -mjp-

Dato : 02-12-02 06:09

-klip-

Fra : Mr.Blonde

Dato : 02-12-02 16:10

ja men det er der filmen knækker , for man kan ikke vælge Dansk , der er
alle mulig andre nordiske sprog + Hollands og Engelsk , men ikke dansk...
Og den er købt i DK og den har Danske menuer...