IBM ServeRAID 5i
Fra : Heine Christensen

Dato : 29-11-02 12:46

Hej

Kan jeg smide en ServeRAID 5i Controller i et 32 bit PCI slot nu hvor kortet
er 64Bit?

Jeg ved jeg kan med nogle Adapteckort, hvorved den neddrosler til 32 Bit, er
det det samme med denne? eller er det bare helt umuligt?

HC

Fra : Mikkel Lausten

Dato : 29-11-02 14:11

Heine Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg ved jeg kan med nogle Adapteckort, hvorved den neddrosler til 32
> Bit, er det det samme med denne? eller er det bare helt umuligt?
Det fungerer fint med med Mylex og Adaptec, så mon ikke også med IBM.

Mikkel