Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En sjov TELEFONOPRINGNING
Fra : William A. Husted, e~

Dato : 29-11-02 11:22

Hej Gruppe,

Nu kan det godt være jeg er off-topic, men måske har dette indlæg alligevel
relevans for i al fald en person herinde. Jeg skal nok holde min formodning
for mig selv og undlade at udlevere navne...indtil videre i al fald.

Nu her til morgen vågnede jeg til en kimen fra min mobil. Aha, "hemmeligt
nummer" - det er altid spændende, tænker jeg. Tager opkaldet og får følgende
fjols i røret, som jeg nok ikke kan citere helt korrekt, da vedkommende tog
mig midt i min skønhedssøvn denne fredag formiddag. Nå, men noget i stil med
dette blev forsøgt sagt: "Du kan godt blive på Fyn, vi tolerer ikke dine
meninger" - aha, tænker jeg så...Nu har jeg ikke mange fjender, og det
sidste sted jeg har rettet personlig kritik er herinde i dk.fritid.foto, og
jeg tror måske det kunne være en forsmået sjæl herfra. Intet navn nævnt,
intet glemt.

Og jeg kunne selvfølgelig også tage fejl...

Venligst

William A. Husted, eaid.dk

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 29-11-02 12:47

> [...]
og
> jeg tror måske det kunne være en forsmået sjæl herfra. Intet navn nævnt,

Sjovt at folk der truer altid skal ringe med hemmeligt nummer.. Det er
simpelthen FOR DÅRLIGT! Stå dog ved hvem I er, istedet for at skulle
"chickenshitte" ud af det hele..

// Troels

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-11-02 15:21

"William A. Husted, eaid.dk" wrote:

> Nu her til morgen vågnede jeg til en kimen fra min mobil. Aha, "hemmeligt
> nummer" - det er altid spændende, tænker jeg. ...cut...

Det ska' du ikke ta' dig af, det er meget almindligt at
børn laver telefonfis, og de kan også finde på at sende
dig underlige e-mail's.

Vi kan naturligvis gøre os nogle tanker, og jeg er ved
at nå dertil, hvor jeg vil føje endnu et navn til listen
over denne gruppes mere eller mindre faste hus-troll'e.

For når man skifter afsender navn tre gange, så er det
nok fordi man føler, at man bliver kill'et og ignoreret.

Der er jo nogle som tror at UseNet er et game, hvor det
handler om at opføre sig barnligt, og når de opdager at
de har tabt spillet, så søger de febrilsk efter knappen
hvor de kan trykke "new game"....:-/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 29-11-02 19:19

Ebbe skrev i en meddelelse

> [...]
> handler om at opføre sig barnligt, og når de opdager at
> de har tabt spillet, så søger de febrilsk efter knappen

Gad vide, hvem han dog mener, den små?

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 29-11-02 15:31

Hej

Venlig vejledning, debatten hører vist ikke hjemme her i gruppen !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-11-02 18:27

"www.analogfoto.dk L Langgaard" wrote:

> Venlig vejledning, debatten hører vist ikke hjemme her i gruppen !

Der tager du igen grueligt fejl, det har altid været ok at
orientere gruppen om, at man bliver chikaneret via telefon
og/eller e-mail, hvis det er åbentlyst, at det kan føres
tilbage til debatter i gruppen.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 29-11-02 18:53

Hej

Hvad så med at få skurken hængt ud, i stedet for alt det vrøvl.

Hvis der er en skurk ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Niklas

Dato : 30-11-02 01:59

> [...]
> intet glemt.
>
> Og jeg kunne selvfølgelig også tage fejl...

Hvis du føler dig generet - ring til politiet.
Er du paranoid - kontakt en psykiater.

Hvis det er meningen vi skal gøre det til en gruppedebat eller du har brug
at din oplevelse deles i et gruppeterapeutisk forum - så skal vi have detaljerne
på bordet fra starten. Samtlige.
Alt hvad der minder om Agatha Christie og "Mordet i Orient Expressen"
hører _ikke_ hjemme i den her gruppe,
uanset hvad NRE ellers mener at hans patent på denne gruppe foreskriver.

Hvis andre har viden der kan bidrage til opklaring/oplysning
i denne forbindelse - frem i lyset med det.

Jeg synes det er i orden at spørge om Medion kameraet for 319½ gang
og om hvilket kamera der bedst til under 399,95 for
sekshundredetreoghalvfjerdsenstyvende gang men det er ikke i orden
at udmelde den slags ting i denne gruppe uden samtidig at melde detaljer ud
for det er _virkelig_ at kaste grus på banen.
Du kunne ligesågodt fremstå injurierende
eller sige at visse personer påkalder sig din psykotiske Woodoo vrede.

Lettere forundret og en smule deterministisk men dog venligst......

Niklas

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 01-12-02 06:04

Ja ja Niklas, den er fin.
Dine meninger, monteret med omvendte fortegn = mine meninger.

Jeg mener, "selvfølgelig", ikke jeg har ytret mig forkert eller
uhensigtsmæssigt - og jeg vil end ikke gøre videre rede for dem herinde,
denne debat er efter min bedste vurdering ved at få sit endelige.

Og selvfølgelig venligst

William A. Husted, eaid.dk