Performa Kondomer
Fra : B.S.

Dato : 29-11-02 10:23

Er der nogle som har erfaring med de nye performakondomer ?

Efter sigende skulle det være muligt at holde op til 20 min. eller mere.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-02 11:56

> Er der nogle som har erfaring med de nye performakondomer ?
>
> Efter sigende skulle det være muligt at holde op til 20 min. eller
mere.
Holde et antal minutter - fordamper de på en halv time, eller?
ARIVA er godt mærke som apoteker har - polyurethankondomer som aldrig
kan gå i stykker, selv ved genbrug, sollys, anden smøremiddel end
eksplorationskrem. 2 for 45 kr.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-12-02 08:29

> Holde et antal minutter - fordamper de på en halv time, >eller?

Nej, de har lokalbedøvende creme e.l.