KØBES HURTIGT, GOD PRIS GIVES
Fra : Kim Larsen

Dato : 29-11-02 09:38

Hejsa..

Nu har jeg gennem de sidste 5-6 år ledt efter en gammel film der på
dansk hedder: PIGEN I SORTE SILKESTRØMPER, den blev solgt gennem den
videoklub der hed FILMLAB, men jeg kan ikke finde den nogen steder..

Filmen er en fransk pornofilm og jeg mener at der er Marc Dorcel der har
lavet den, men jeg er ikke sikker..

Jeg er meget interesseret i at købe denne film, så alle der har nogle
oplysninger om hvor jeg kan få fat i den eller hvis der er nogen der vil
sælge den, må meget gerne kontakte mig på min mailadresse:

julefar@hotmail.com

Det ville være rart hvis det endelig skulle lykkes at finde den igen..

Fra : René Jensen

Dato : 29-11-02 16:47

Kim Larsen wrote:
> Filmen er en fransk pornofilm ...

ROFL!

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Christian Catu

Dato : 29-11-02 18:14

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> wrote in message

> ROFL!
>
> Med venlig hilsen,
> René Jensen

Nej nej - det er rigtigt nok - de laver da også pornofilm i Frankrig

Fra : René Jensen

Dato : 29-11-02 19:13

Christian Catu wrote:
> Nej nej - det er rigtigt nok - de laver da også pornofilm i Frankrig

Det var mere en hentydning til denne nyhedgruppe's fundans imod det
oprindelige indlæg ... jeg mindes ikke at der stod at indlæg omhandlende
pornofilm var medtaget, og det er just ikke lige noget af det man ser
ofte i denne nyhedsgruppe - selvf. kan man så argumentere for at
pornofilm sagtens kan diskuteres på et kulturelt niveau.

Indvidere kunne man vel mere passende havde fundet andre nyhedsgrupper
med indlæg omhandlende køb/salg samt erotik/sex.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Tim Christensen

Dato : 01-12-02 17:09

> [...]
> ofte i denne nyhedsgruppe - selvf. kan man så argumentere for at
> pornofilm sagtens kan diskuteres på et kulturelt niveau.

Der står intet om at pornofilm ikke er medtaget i gruppen. Indlæget er dog
stadigt mod gruppens fundans, da det omhandler køb/salg og derfor hører til
i dk.marked.privat.tv+video(.dvd).

Mvh

Tim