Hjælp til at finde oplysninger om virksomh~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 29-11-02 00:20

Hej alle!

Jeg er studerende og igang med et stort projekt, hvor vi skal prøve at lave
nogle overvejelser om økonomien i en dansk virksomhed.
Jeg vil kigge lidt på virksomheden "AL-KO Ginge A/S ".

Der står lidt om dem på http://www.ginge.com/Gruppen/Dansk/GingeDK.asp, men
intet på det gule sider.
Så tænkte jeg på at når det nu er et aktieselskab, så må der da være en
masse tilgængelige oplysninger måske på euroinvestor eller københavns
fondsbørs hjemmeside, men da jeg checkede dem blev jeg fælt skuffet.

Så ved jeg at der også er andre virksomheder der lever af at sælge
oplysninger om sådanne virksomheder og vil nu spørge jer til råds om hvor
jeg kan finde oplysninger om f.eks. antal medarbejdere/omsætning/andre
nøgletal....... Al hjælp er velkommen!

Mvh.
Martin Jørgensen.

ps: jeg beklager skrifttypografien... Kunne ikke lige finde ud af at lave
den ensartet...

Fra : Jimmy

Dato : 29-11-02 00:23

"Martin Jorgensen" <martin@tbkol.dk> wrote in message
> [...]
> oplysninger om sådanne virksomheder og vil nu spørge jer til råds om hvor
> jeg kan finde oplysninger om f.eks. antal medarbejdere/omsætning/andre

www.kob.dk

/Jimmy

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 29-11-02 12:32

"Martin Jorgensen" <martin@tbkol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> [...]
> oplysninger om sådanne virksomheder og vil nu spørge jer til råds om hvor
> jeg kan finde oplysninger om f.eks. antal medarbejdere/omsætning/andre

Jeg beklager ..... men du er altså tvunget til at bevæge dig ud i dagslyset
...... altså væk fra din alvidende PC med opkobling til "Indernettet".

Dap ind til Erhvervs- & Selskabsstyrelsen .... link: http://www.eogs.dk/ ...
her kan du få samtlige ønskede oplysninger ..... og dette endda på
papir...!!

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Zacho

Dato : 01-12-02 20:11

> [...]
lave
> nogle overvejelser om økonomien i en dansk virksomhed.
> Jeg vil kigge lidt på virksomheden "AL-KO Ginge A/S ".

Seneste regnskab for 2001 viser følgende :

Deres danske afdeling har 72 medarbejdere
Grundlagt i 1917
Adm. direktør : Flemming Hvejsel
Omsatte sidste år for 139.304.000 kr.
Et brutto resultat på 12.209.000 kr.
Samlet underskud på -12.694.000 kr.

Aktiver for 57.517.000 kr.
Egenkapital på 1.000 kr.
Moderselskab i Østrig
Datterselskab i Sverige

Det var hvad jeg lige kunne finde...håber du kan bruge det til noget...