Premiere surprise i Odense blev ...
Fra : Luhmann

Dato : 29-11-02 00:04

The Ring, http://us.imdb.com/Title?0298130

Som havde mit adrenalinniveau et stykke over gennemsnittet. Måske ikke den
største film, men et ganske godt remake af den japanske 'Ringu'.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-11-02 00:05

On Fri, 29 Nov 2002 00:03:49 +0100, "Luhmann"
<viskestykket@FJERNhotmail.com> wrote:

>The Ring, http://us.imdb.com/Title?0298130
>
>Som havde mit adrenalinniveau et stykke over gennemsnittet. Måske ikke den
>største film, men et ganske godt remake af den japanske 'Ringu'.

Øv, det var da ihvertfald bedre end Århus!!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-11-02 00:12

Hej!

Luhmann wrote:

> Som havde mit adrenalinniveau et stykke over gennemsnittet. Måske ikke den
> største film, men et ganske godt remake af den japanske 'Ringu'.

Hvis du er til gysere a la Ring (som jeg er :)) så snyder du dig selv hvis du
ikke ser Dark Water. Den er fandme creepy :) Så den til Natfilm festival og blev
absolut ikke skuffet.

Se her:

http://us.imdb.com/Title?0308379

Og jeg synes _bestemt_ ikke at den er "A poor parallel version of Ringu" som en
anmelder skriver på Imdb...

Mig og vennerne så også "Ichi the Killer" men den er ikke helt en gyser Dog
en ganske underholdende japansk splatter med så mange plothuller m.v. at man
tror det er løvn ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf