Ismaskine - erfaringer?
Fra : Hanni Willenbrock

Dato : 28-11-02 21:50

Hej,
Jeg overvejer at købe en af de ismaskiner med indbygget køleelement, så man
ikke behøver fryse en boks ned i forvejen.
Er der nogen, som har erfaring med disse. Jeg har set en af mærket Le CAF,
til vejledende pris 2800 kr. (udsalg 1600 kr.) Er dette et godt mærke? Eller
er Oxiria fra Inspiration eller Kenwood bedre mærker (vejl. pris henholdsvis
3600 kr. og 3300 kr.)
Mvh. Hanni W.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-11-02 21:51

Hanni Willenbrock <hannic05@nybro.dk> wrote:

> [...]
> er Oxiria fra Inspiration eller Kenwood bedre mærker (vejl. pris henholdsvis

Jeg har en Philips ismaskine med indsats, som kan putters i fryseren.
Jeg ahr købt et ekstra element, hvis jeg skal lave mere end en type is.

Den fungerer upåklagekligt

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-11-02 19:00

> [...]
Eller
> er Oxiria fra Inspiration eller Kenwood bedre mærker (vejl. pris

Jeg har købt en Ariete (kenwood), og er yderst tilfreds med maskinen, jeg
kender ikke de to andre modeller du nævner.

Jakob

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-11-02 00:01

[Jakob Andersen | Fri, 29 Nov 2002 18:59:35 +0100]

>Jeg har købt en Ariete (kenwood), og er yderst tilfreds med maskinen, jeg
>kender ikke de to andre modeller du nævner.

Kan kun tilslutte mig 100% til ovenstående!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Hanni Willenbrock

Dato : 01-12-02 15:06

>Jeg har købt en Ariete (kenwood), og er yderst tilfreds med maskinen,

Hvor er den købt og til hvor meget?

Mvh. Hanni

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-12-02 20:53

[Hanni Willenbrock | Sun, 1 Dec 2002 15:05:30 +0100]

>Hvor er den købt og til hvor meget?

Metro; jeg kan ikke huske hvad jeg har givet for den, vistnok 2.300 plus
moms, men jeg ved at det er en maskine de kun har i perioder.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk