En hilsen fra en LYKKELIG mc-ejer :-)
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-11-02 21:44

Jeg har netop købt en Yamaha thunderace fra '2000 med 12000 km på klokken...
Det eneste er jo, at jeg ikke får kørt på den i denne sæson Meeen mon
ikke den alligevel får rullet en lille tur her i efteråret, hvis vejret
arter sig *s*

--
M V H

Peter Jakobsen
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Carsten

Dato : 28-11-02 22:14

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i
en meddelelse news:3de67fd6$0$6108$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> Det eneste er jo, at jeg ikke får kørt på den i denne sæson Meeen mon
> ikke den alligevel får rullet en lille tur her i efteråret

Tillykke med cykel, men du skal squ skynde dig hvis du vil ud og køre
her i "efteråret". Det slutter om ca. 50 timer...

Carsten

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 29-11-02 00:30

> Jeg har netop købt en Yamaha thunderace fra '2000 med 12000 km på
> klokken

TILLYKKE med den Fede kværn.
kør pænt og lev længere en kværnen.

mvh
bo-gsxR

Fra : ZX-10

Dato : 29-11-02 05:07

Hey bror. Tillykke med scooteren.
P.S. Min tlf er F.....What else is new:(
Kenneth ZX-10

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 29-11-02 18:03

> [...]
> Det eneste er jo, at jeg ikke får kørt på den i denne sæson Meeen mon
> ikke den alligevel får rullet en lille tur her i efteråret, hvis vejret

Velkommen i klubben. Håber du bliver lige så glad for din som jeg er for
min.. . Hvad farve har du købt??? sort eller rød????

Brian W.

Rød bullerEs 99.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 29-11-02 18:09

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>

> Velkommen i klubben. Håber du bliver lige så glad for din som jeg er for
> min.. . Hvad farve har du købt??? sort eller rød????

Den er sort/sølv

--
M V H

Peter Jakobsen
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 29-11-02 21:13

> Den er sort/sølv
>

> --
> M V H
>
> Peter Jakobsen
> Join S.E.T.I@HOME today !

Total ynglingsfarve mand...

Jeg synes helt klart at bullerbassen er en af fedste cykler længe lavet.
Den har længe været min drøm. Ja faktisk fra første dag jeg så den, tilbage
i 1997, til et Gig i Silkeborg Mc.

Hvis du kommer omkring Århus en dag i det nye år, så gi lyd så kan vi rulle
en tur..og vise vore flotte maskiner frem.

Brian w.