Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tak for tipsene
Fra : Peter Jensen

Dato : 28-11-02 20:32

Det virker som om papiret suger for meget så udprintningen bliver skjoldet.
Det papir jeg nørkler med i øjeblikket hedder HP photo-quality paper - semi
glossy.

Det papir jeg prøvede på min arbejdsplads er det papir som følger med alle
nye HP printere og det virker blankere og stivere så hvis ikke mine kolleger
har stjålet det hele vil jeg tage noget med hjem i morgen.

Jeg har checket med et kryds at jeg printer på den side jeg mener er den
rigtige (den blankeste).

Der er meget at lære, men det er dyre lærepenge....

Mvh
Peter

Fra : Pia J

Dato : 29-11-02 15:47

Jeg kan ikke bruge HP papir til min Epson, blækket tørrer simpelthen aldrig
og billedet er forkert i farven.

Jeg tror Epsons blæk ikke helt passer til alle typer papir.

:Pia