Andet multimedie
.ico omformateres?
Fra : Susanne Petersen

Dato : 28-11-02 19:35

Jeg har et ikon (.ico) som jeg gerne ville bruge i en bannerannonce, men jeg
kan ikke åbne det i hverken Photoshop eller noget andet image program jeg
har.
Nogen her der ved hvordan jeg kan omformatere ikonet til et format, der kan
bruges i f.eks. Photoshop?

På forhånd tak for hjælp,

SP

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-11-02 20:03

On Thu, 28 Nov 2002 19:35:28 +0100, "Susanne Petersen"
<pandorasbox@hotmail.com> wrote:

>Nogen her der ved hvordan jeg kan omformatere ikonet til et format, der kan
>bruges i f.eks. Photoshop?

Den gratis Irfan View kan, og sikkert mange andre.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 28-11-02 21:26

Susanne Petersen wrote in <3de66265$0$81784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:
> Jeg har et ikon (.ico) som jeg gerne ville bruge i en bannerannonce, men
> jeg kan ikke åbne det i hverken Photoshop eller noget andet image program
> jeg har.

Hvis din skærm har en farvedybde på 24 bit kan du jo bare tage et screendump
af det. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Peter Rinder

Dato : 30-11-02 18:45

> Nogen her der ved hvordan jeg kan omformatere ikonet til et format, der
kan
> bruges i f.eks. Photoshop?

Prøv Icon2any:
http://www.tucows.com/mmedia/preview/194928.html

/Peter

Fra : Susanne Petersen

Dato : 01-12-02 01:49

> kan
>
>Den gratis Irfan View kan, og sikkert mange andre.

> Prøv Icon2any:
> http://www.tucows.com/mmedia/preview/194928.html

Tak for svarene - den gratis Irfan View gør det glimrende, jeg smutter lige
forbi Tucows efter Icon2any også,

SP